Суспільство та Держава

Висвітлюємо важливі громадські ініціативи, значущі соціальні проєкти, а також креативні некомерційні кампанії державного масштабу

Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок

Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції ...

Краудсейвінг Землі / Краудсейвінг Екоденник

ecoleo2020.com – це некомерційна екологічна ініціатива креативної агенції Leo Burnett Ukraine, приурочена до святкування 25-річчя на ринку України. Вона об’єднує ...

Віталій Капустян: Ключик для комунікації треба підбирати індивідуально

Ми продовжуємо серію інтерв’ю, присвячених креативності в благодійній громадський діяльності. Раніше ми публікували думку Катерини Жук про критерії оцінювання благодійних ...

У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

Національна служба охорони здоров’я Британії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення, щоб провчити любителів посигналити.

Крем для старіння: кампанія проти дискримінації за віком

Уряд міста Торонто обрав оригінальний спосіб боротьби з дискримінацією за віком, випустивши крем для старіння, який начебто додає років.

Як креативні індустрії можуть стати змістом і сенсом нових перетворень у державі

Про те, чи потрібен креатив в державних установах, як краще налагодити діалог креативної спільноти і державного апарату, ми поспілкувалися з Генеральним директор Директорату креативних індустрій Міністерства культури України (Міністерство культури, молоді та спорту України) Анастасією Образцовою.

Полагаются ли ИИ авторские права?

Ведомство по патентам и товарным знакам США недавно задалось вопросом, как развитие искусственного интеллекта может повлиять на авторские права. Для чего оно обратилось к публике с рядом вопросов.

Верховна Рада дозволила порівнювати в рекламі свій товар із продукцією конкурентів

Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента.

Collins Dictionary назвал слово года-2019

«Климатическая забастовка» (climate strike) – главное слово 2019 года по версии Collins Dictionary, сообщает The Guardian. Также на это звание ...

С ноября Twitter запретит у себя политическую рекламу

Это будет касаться как агиткампаний отдельных политиков, так и политически ангажированных вопросов.