Суспільство та Держава

Amnesty International та Saatchi&Saatchi присвятили листівку до 8 березня домашньому насильству

В Україні протягом року реєструється більше 100 тисяч випадків домашнього насильства, приблизно у 90% таких випадків страждають жінки. При цьому, ...

Zero Hero. MOZGI Ideas шукають героїв боротьби зі сміттям

3 березня відбулось урочисте підписання меморандуму про співпрацю Kyiv Smart City School, MOZGI Ideas, «ЕКО-СТОК» та 20 київських шкіл в ...

Менеджмент і вміння узгоджувати: Тетяна Попова про креативність на державній службі

Коли досвід людини складається з роботи і на державній посаді, і в креативній індустрії, він стає багатаграннішим. Досвід Тетяни Попової ...

Сінгапурські притулки для тварин розповідають про нелегку собачу долю

У Сінгапурі притулки для тварин об’єднали свої зусилля, щоб запустити спільну кампанію та привернути увагу до упередження проти проблемних собак.

Як у Великобританії закликають до ввічливості у транспорті

Люди з інвалідністю зазвичай подорожують менше, оскільки багато хто з них не може дістатися туди, куди їм треба, через брак ввічливості у транспорті.

Алексей Новиков: главная цель креатива в благотворительности – доверие

Мы продолжаем исследовать место креатива в благотворительности и деятельности общественных организаций. К мнениям, высказанным Екатериной Жук, Марией Артеменко и Виталием ...

Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря

Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок

Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції ...

Краудсейвінг Землі / Краудсейвінг Екоденник

ecoleo2020.com – це некомерційна екологічна ініціатива креативної агенції Leo Burnett Ukraine, приурочена до святкування 25-річчя на ринку України. Вона об’єднує ...

Віталій Капустян: Ключик для комунікації треба підбирати індивідуально

Ми продовжуємо серію інтерв’ю, присвячених креативності в благодійній громадський діяльності. Раніше ми публікували думку Катерини Жук про критерії оцінювання благодійних ...

У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

Національна служба охорони здоров’я Британії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

«Каральний сигнал»: ДАІ Мумбаю проти шумового забруднення

В індійському місті Мумбай час стояння на світлофорі поставили у пряму залежність від рівня шумового забруднення, щоб провчити любителів посигналити.