Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020 оголошує міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN. Головою журі став Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія.

Члени журі визначать у кого найкреативніший рекламний ролик, хто найбільш креативно застосував звукові ефекти та яка рекламна кампанія гідна нагороди «Гран-прі фестивалю».

Tomas Ostiglia не з чуток знає, як це – вирощувати велике з чогось маленького. Tomas просував морозиво Magnum (Unilever) від звичайного морозива на паличці до багатомільйонного солодкого бренду. Tomas був названий третім найкращим креативним директором у світі в Каннському звіті за 2018 рік і має більш ніж 20-річний досвід у створенні брендів.

Tomas Ostiglia очолить міжнародне журі, а яка робота є найталановитішою йому допоможе вирішити основний склад FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN:

  • Голова журі – Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія
  • Rod Henriques, виконавчий креативний директор BBDO Duesseldorf, Німеччина
  • Annukka Puttonen, креативний директор McCann Helsinki, Фінляндія
  • Matt Gray, креативний директор Iris, Великобританія
  • Martin Dimitrov, засновник Nitram, Болгарія
  • Perle Arteta, Senior Creative, VMLY&R London, Великобританія
  • Anja Radulovic, креативний директор Leo Burnett, Сербія
  • Tine Lugarič, креативний директор Luna\TBWA, Словенія
  • Sophie Hotchkiss, копірайтер &Co, Данія 

Представники  журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN отримували нагороди в таких конкурсах, як Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, London FAB Awards, The Cup, та інших. Вони також брали участь у створенні та просуванні всесвітньо відомих брендів.

Формування зіркового журі 21-го фестивалю реклами у самому розпалі. Вже незабаром стануть відомі імена Digital & Mobile, Media, Branded Content&Storytelling​ Jury, Film Craft​ Jury, Industry Categories Jury, Marketing Innovations Jury. А команда журі Design & Branding, Print, OOH були опубліковані минулого тижня.

Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.

Вже 10 квітня – ранній дедлайн прийому робіт, однак фінальний дедлайн подачі заявок 24 квітня. Не зволікайте і реєструйте свої роботи за посиланням kiaf.com.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.