Вітайте нові обличчя КМФР 2020: креативне журі

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020 оголошує міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN. Головою журі став Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія.

Члени журі визначать у кого найкреативніший рекламний ролик, хто найбільш креативно застосував звукові ефекти та яка рекламна кампанія гідна нагороди «Гран-прі фестивалю».

Tomas Ostiglia не з чуток знає, як це – вирощувати велике з чогось маленького. Tomas просував морозиво Magnum (Unilever) від звичайного морозива на паличці до багатомільйонного солодкого бренду. Tomas був названий третім найкращим креативним директором у світі в Каннському звіті за 2018 рік і має більш ніж 20-річний досвід у створенні брендів.

Tomas Ostiglia очолить міжнародне журі, а яка робота є найталановитішою йому допоможе вирішити основний склад FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN:

  • Голова журі – Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія
  • Rod Henriques, виконавчий креативний директор BBDO Duesseldorf, Німеччина
  • Annukka Puttonen, креативний директор McCann Helsinki, Фінляндія
  • Matt Gray, креативний директор Iris, Великобританія
  • Martin Dimitrov, засновник Nitram, Болгарія
  • Perle Arteta, Senior Creative, VMLY&R London, Великобританія
  • Anja Radulovic, креативний директор Leo Burnett, Сербія
  • Tine Lugarič, креативний директор Luna\TBWA, Словенія
  • Sophie Hotchkiss, копірайтер &Co, Данія 

Представники  журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN отримували нагороди в таких конкурсах, як Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, London FAB Awards, The Cup, та інших. Вони також брали участь у створенні та просуванні всесвітньо відомих брендів.

Формування зіркового журі 21-го фестивалю реклами у самому розпалі. Вже незабаром стануть відомі імена Digital & Mobile, Media, Branded Content&Storytelling​ Jury, Film Craft​ Jury, Industry Categories Jury, Marketing Innovations Jury. А команда журі Design & Branding, Print, OOH були опубліковані минулого тижня.

Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.

Вже 10 квітня – ранній дедлайн прийому робіт, однак фінальний дедлайн подачі заявок 24 квітня. Не зволікайте і реєструйте свої роботи за посиланням kiaf.com.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...