«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками культурних та креативних індустрій (ККІ) зі всієї Європи. Вони проведуть три онлайн-нетворкінги для всіх, хто прагне знайти міжнародних партнерів для своїх майбутніх проєктів у той час, коли подорожі та особисті зустрічі неможливі.

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Греції, Польщі, Німеччини, Тунісу, Чехії, Швеції, Словенії, Фінляндії, Португалії, Угорщини та Хорватії організовують 3 нетворкінг-сесії Matchmaking with Creative Europe для представників ККІ з вищезазначених країн. В рамках 2-годинних нетворкінгів кожен учасник зможе зустрітися з потенційними партнерами для своїх проєктів, представити свою ідею іноземним колегам, обмінятися досвідом та викликами в цей невизначений час.

Щоб представити територіальне різноманіття заходу, для участі у нетворкінгу буде відібрано обмежену кількість учасників з кожної країни на основі їхньої мотивації роботи на міжнародному рівні. Очікується, що учасники представлять свої ідеї проєктів, куди вони планують залучити міжнародних партнерів та/або мають серйозний намір співпрацювати з колегами з усього регіону в рамках відповідних тем (діджиталізація у культурі, гендерна рівність у мистецтві або сталий розвиток у культурі).

Кожен захід буде присвячений певній темі

Тому організатори рекомендують подавати заявку на участь лише в тому випадку, якщо у вас є або ви шукаєте проєкт безпосередньо у цій галузі:

  • 13 жовтня 11:00-13:00 «Діджиталізація у культурі»
  • 5 листопада 11:00-13:00 «Гендерна рівність у мистецтві»
  • 26 листопада 11:00-13:00 «Сталий розвиток у мистецтві»

Для того, щоб взяти участь у нетворкінгу Matchmaking with Creative Europe, необхідно зареєструватися до 4 жовтня 2020 року за посиланням.

Кожен представник від організації може брати участь лише в одній сесії. Зверніть увагу, що кількість місць для кожного нетворкінгу суворо обмежена. Усі відібрані учасники будуть повідомлені про результати відбору не пізніше 9 жовтня 2020 року.

Захід проводиться англійською мовою, переклад не забезпечується. Захід безкоштовний та відкритий для всіх представників ККІ та сектору культурної спадщини, які зацікавлені у розвитку або зміцненні європейських зв’язків, партнерських відносин та проєктів.

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe


Також нагадуємо, що House of Europe представив 5 нових грантів для українців та українських креативних бізнесів та організацій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та ...

Як провести пітч віддалено: 9 практичних порад для брендів та агенцій

Виконавча директорка консалтингової фірми Ebiquity в Азійсько-Тихоокеанському регіоні поділилася порадами щодо того, як ефективно проводити пітч онлайн.

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

12-15 жовтня відбудеться онлайн-конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost

Adsider Live / Digital Marketing Boost — 4-денна практична безкоштовна онлайн-конференція з маркетингу і стратегій зростання на 2021 рік. 12-15 ...

Dentsu Aegis Network стає dentsu

Dentsu Aegis Network стає dentsu

З жовтня 2020 року глобальна комунікаційна група Dentsu Aegis Network і всі бізнеси в Японії будуть функціонувати під одним брендом ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.