Effie Awards Ukraine 2020 оголошує старт прийому конкурсних робіт

Національна премія в галузі рекламно-маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine відкриває прийом конкурсних робіт сезону 2020. Цього року на учасників чекають нові категорії, в тому числі Positive Changes, та нові формати — онлайн-суддівство та offline Effie Awards Show з live-трансляцією.

Міжнародна премія Effie Awards заснована в Нью-Йорку в 1968 році. І вже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога в конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії, так званим «золотим стандартом» маркетингової спроможності, свідоцтвом вищої кваліфікації маркетингових та рекламних спеціалістів. Сьогодні Effie відзначає ефективність у всьому світі — понад 50 програм на глобальному, регіональному та національному рівнях. З 2005 року програма Effie Awards проводиться в Україні.

У конкурсній програмі Effie Awards Ukraine 2020 запроваджено ряд нововведень. Список категорій конкурсу, як продуктових та сервісних, так і спеціалізованих, був розширений і були додані:

  • Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні,
  • Direct to Consumer,
  • Influencer Marketing,
  • Marketing Disruptors,
  • Marketing Innovation Solutions,
  • Topical Marketing (Current Events),
  • Sustained Success (аналог категорії довгострокових кампаній)
  • Positive Change — категорії, які нагороджують проєкти за ефективність суспільно-значущих комунікацій.
Effie Awards Ukraine 2020__1

Звертаємо увагу учасників, що цього року існує три різні текстові форми заявок:

1) для всіх продуктових/сервісних категорій та спеціальних категорій,

2) для категорій Positive Change — Environmental,

3) для категорії Sustained Success.

Всі бланки заявок можна завантажити на сайті Effie в розділі «Заявки та додатки».

Effie Awards Ukraine продовжує пропонувати учасникам Effie Insight Guide: звіт, у якому збирається як загального плану рекомендації щодо заповнення заявки, оцінки роботи, так і фідбек від членів журі, які оцінювали кейс. Окрім попереднього замовлення звіту, у учасників буде можливість замовити документ після Церемонії нагородження.

Щодо дедлайнів Effie Awards 2020, цьогоріч конкурс має три терміни прийому конкурсних заявок, і з кожним дедлайном ціни підвищуються.

  • I DEADLINE — 1 вересня 2020
  • II DEADLINE — 1 жовтня 2020
  • FINAL DEADLINE — 23 жовтня 2020

Для нових учасників діють знижки. Цього разу знижки надаються не лише агентству, яке жодного разу не було учасником конкурсної програми Effie Awards Ukraine, але й агентству, яке не брало участь у конкурсі останні три роки, та клієнту, який самостійно подає заявку і його рекламні кампанії жодного разу не були представлені в конкурсній програмі.

Суддівство відбудеться в три тури і вперше пройде в онлайн-форматі

Традиційно команди журі Effie складатимуться з провідних маркетинг-спеціалістів, які працюють у компаніях рекламодавців, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіаекспертів, дослідників та консультантів. Прийом рекомендацій щодо включення до членів журі буде анонсований найближчим часом.

В грудні традиційні Церемонія нагородження переможців Effie Awards та конференція Best Marketing Practices відбудуться у новому форматі Effie Show. Подія об’єднає не тільки презентацію кращих маркетингових кейсів та вручення бажаних статуеток наживо, але й трансляцію всіх цих подій у прямому ефірі.

За результатами Effie Awards Ukraine складаються національні рейтинги ефективності комунікаційних та медіаагентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців та брендів України. Також всі результати української програми включаються до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index рекламодавців, агентств та брендів.

Інформацію про зміни та оновлення в оформленні конкурсних заявок можна дізнатись на сайті премії. З будь-яких питань щодо конкурсної програми звертайтесь до оргкомітету: [email protected] (Катерина), [email protected] (Ольга).


Минулого тижня представництво Cannes Lions в Україні анонсувало попередню реєстрацію до 7 конкурсних категорій Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

В Україні розроблено додаток Odrey для перетворення голосу в текст

Українські підприємці Марта Боровець і Олександр Кузьмічов запустили додаток Odrey, який перетворює усну мову в текст. Odrey розпізнає понад 30 мов, ...