28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

Індустрія кави в Україні, та і у світі взагалі, ще ніколи не стикалася з кризою такого масштабу, наслідки якої ніхто не може передбачити. Тож на безкоштовній онлайн-конференції The Coffeerence спікери й організатори спробують шляхом дискусій знайти вихід із ситуації, що склалася.

The Coffeerence збере майстрів кавової справи з Ісландії, Австралії, Гонконгу, Нікарагуа, Іспанії, Італії, Данії, Норвегії та інших країн, щоб поспілкуватися зрозумілою їм кавовою мовою.

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

28-29 травня кавовим професіоналам, любителям, власникам, ресторанним менеджерам й амбітним бариста буде дуже цікаво послухати про:

  • світові кавові чемпіонати очима експертів;
  • лайфхаки приготування кави вдома;
  • майстер-класи від кавових чемпіонів;
  • зелена кава — як змінився трейдинг під час пандемії і чи варто чекати сюрпризів від країн-виробників;
  • кава і алкоголь — як за допомогою правильної колаборації підняти успішність бізнесу;
  • обжарка в умовах карантину;
  • кавові тренди в світі.

З повним розкладом можна ознайомитися за посиланням. Участь безкоштовна, за умови реєстрації на сайті.

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

Серед спікерів:

  • Jackie Malone (Ірландія, Дублін) — регіональний комунікаційний директор SCA (Specialty Coffee Association);
  • Stavros Lamprinidis (Греція, Афіни) — чемпіон світу з приготування кави в джезві 2014 р. Суддя World Coffee Event. Кавовий тренер. Ведучий чемпіонатів;
  • Dixon Ip (Гонконг) — власник мережі кав’ярень Sensory ZERO. Суддя WCE і кавовий тренер;
  • Francesco Sanapo (Італія, Флоренція) — власник обсмажки і кав’ярні Ditta Artigianale;
  • Ralf Rueller (Німеччина, Берлін) — власник The Barn;
  • Klaus Thomsen (Данія, Копенгаген) — співзасновник Coffee Collective;
  • Володимир Задірака (Київ) — власник мережі кав’ярень ONE LOVE coffee, засновник проєкту City Coffee Guide;
  • Слава Бабич (Київ) — чемпіон світу з приготування кави в джезві 2018. Brand barista «Хлібний»;
  • Michalis Dimitrakopoulos (Греція, Афіни) — чемпіон світу із кава-алкоголю 2016 р. The Rabbit Punch, The Underdog;
  • Дмитро Слукін (Нікарагуа, Сан Хуан дель Сур) — Q Grader, green coffee buyer в FEST COFFEE MISSION;
  • Тімур Дудкін (Іспанія, Барселона) — Research and Development Director (R & D Director) в Mare Terra Coffee;
  • Joanne Berry (Норвегія, Осло) — керівник з поставок в Nordic Approach;
  • George Koustoumpardis (Панама, Панама) — переможець World Coffee In Good Spirits Championship 2015, Coffee Quality Director at Ninety Plus Coffee;
  • Sonja Björk Grant (Ісландія, Рейк’явік) — Суддя World Coffee Event, співвласниця Kaffibrugghusid.

Та багато інших світових експертів галузі.

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

В планах організаторів — не зупинятися на досягнутому й зібрати всіх «coffee people» у Києві 2-4 жовтня на STORM Ukrainian Coffee Show 2020 — великому шоу усіх кавових хвиль з чемпіонатами і конференцією, з майстер-класами, десятками трейдерів, величезним асортиментом зерна та аксесуарів, з окремою зоною альтернативного молока, фуд-кортів та кава-десертів.

Організатори:

SCA Ukraine — міжнародна кавова асоціація в Україні. Має на меті залучити, надихнути і розширити стійке спешілті-суспільство через загальні цінності та ключові зобов’язання.

Big bangers — івент-агенція, організатори нового українського кавового шоу STORM Ukrainian Coffee Show 2020. Культурні інженери у створенні івентів, ідей, контенту, та всього, що стосується реклами і подієвого маркетингу.

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

Цього року у День Києва, 31 травня, традиційний «Пробіг під каштанами» вперше пройде в форматі благодійної ініціативи #ПробігONлайн. Що це означає та як долучитися — розповіли організатори заходу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та ...

12-15 жовтня відбудеться онлайн-конференція Adsider Live / Digital Marketing Boost

Adsider Live / Digital Marketing Boost — 4-денна практична безкоштовна онлайн-конференція з маркетингу і стратегій зростання на 2021 рік. 12-15 ...

Популяризатор музики, мистецтва, екології, або 10 причин унікальності Respublica FEST

Сьогодні стартував ювілейний Respublica FEST. Він став єдиним фестивальним заходом великого масштабу, що пройде в Україні цьогоріч. 2020-й поставив перед ...

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...