Точка зору

Анастасія Білоус та Дем’ян Ом про те, як спіймати культурний код за хвіст

Навіщо продуктовим компаніям розумітися на культурних кодах? Як це розуміння вибудовується на етапі ведення бізнесу? Чого нам не вистачає і ...

Вижити — трансформуватися — стати сильнішими: підсумки-2020 і прогнози-2021 від креативних агенцій

Хтось може згадати рік, подібний до 2020-го? Це було складне випробування для багатьох сфер нашого життя і бізнесу. Ясно одне: ...

Денис Полтавець та Дем’ян Ом про добробут для всіх і важливість лідерстваДенис Полтавець та Дем’ян Ом про добробут для всіх і важливість лідерства

Денис Полтавець та Дем’ян Ом про добробут для всіх і важливість лідерства

Усі прогресивні спільноти та, зокрема, наукові інституції зараз концентрують увагу на лідерстві. Тобто люди навчаються бути лідерами. Чому ж так ...

Ірина Соловей та Дем’ян Ом про соціальні інновації та відповідальністьІрина Соловей та Дем’ян Ом про соціальні інновації та відповідальність

Ірина Соловей та Дем’ян Ом про соціальні інновації та відповідальність

В англійській мові існують дві цікаві ідіоми: sharing is carrying (ділитися — значить, піклуватися) та cooperation instead of competition (співпраця ...

виконавчий директор Cannes Lions Саймон Кук

Виконавчий директор «Каннських Левів» Саймон Кук про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі

Cпеціально для звіту The Future CMO 2020 від Raconteur Саймон Кук, виконавчий директор Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви», пояснює, чому ...

Юрій Филюк та Дем’ян Ом про місце філософії в бізнесіЮрій Филюк та Дем’ян Ом про місце філософії в бізнесі

Юрій Филюк та Дем’ян Ом про місце філософії в бізнесі

В історії урбаністики та добробуту міста існує такий термін, як «ефект Більбао». Йдеться про появу музею Гуггенхайма, яка призвела до ...

Влад Троїцький і Дем’ян Ом про ефект кобри та людину на сценіВлад Троїцький і Дем’ян Ом про ефект кобри та людину на сцені

Влад Троїцький і Дем’ян Ом про ефект кобри та людину на сцені

Знаєте, що таке «ефект кобри»? Ця ідіома окреслює ситуацію, коли людина проявляє ініціативу для розв’язання проблеми, але ця ініціатива, зрештою, ...

Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції

Які є можливості для розробки фільму та де їх шукати? Чи можна доопрацювати ідею фільму та сценарій? Що таке копродукція ...

Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR

«Те, що вимірюється, покращується», — ця фраза Френка Стронґа, засновника і президента американської піар-агенції Sword and the Script дуже влучно ...

Вероніка Склярова та Дем'ян Ом про виховну роль театральних фестивалівВероніка Склярова та Дем'ян Ом про виховну роль театральних фестивалів

Вероніка Склярова та Дем’ян Ом про виховну роль театральних фестивалів

Щороку Європейська комісія виділяє сотні мільярдів євро на програми мобільності. Ці кошти допомагають людям подорожувати в інші країни задля отримання ...

Жорж Ґаньоре, Анастасія Тернова та Дем’ян Ом про театр як інструмент трансформації суспільстваЖорж Ґаньоре, Анастасія Тернова та Дем’ян Ом про театр як інструмент трансформації суспільства

Жорж Ґаньоре, Анастасія Тернова та Дем’ян Ом про театр як інструмент трансформації суспільства

Мистецтво рівноцінне любові. Воно здатне захоплювати, пробуджувати пристрасть, занурювати у свій вир і підносити до небес, пробуджувати мотивацію, викликати сльози ...

Володимир Ставнюк і Дем’ян Ом про взаємодію людини та державиВолодимир Ставнюк і Дем’ян Ом про взаємодію людини та держави

Володимир Ставнюк і Дем’ян Ом про взаємодію людини та держави

Ми не звикли ототожнювати державу з емоціями, мораллю, духовністю. У нашому розумінні — це машина, якою керує спортивний інтерес та ...