Точка зору

Как достичь вау-эффекта на мероприятии. Секреты экспертов

ИДЕЯ — МЕНЕДЖМЕНТ — КЕЙТЕРИНГ — ШОУ — PR По опросу клиентов, именно сочетание вышеуказанных показателей является результатом идеального ивента. ...

5 книг, которые на меня повлияли. Опыт партнера Lavska Story PR Agency Вероники Лавска

Книга может стать учителем или даже самим близким другом, уверена партнер Lavska Story PR Agency и продюсер социального проекта «На ...

Найкращих гендиректорів створюють не ті компанії, від яких цього очікуєш

Приблизно 10% великих американських компаній зі списку S&P 500 щорічно змінюють своїх гендиректорів. За кожним новим призначенням часто стоять роки ...

5 книг, которые рекомендует прочитать мастер-тренер по фитнесу Ксения Литвинова

Мы уже узнали, какие книги повлияли на жизнь инициатора проекта Business2Students, PR-менеджера НЛО TV и других представителей креативной индустрии. Теперь ...

Хайп проти традиції. Куди рухатися великим брендам

Іноді бренди живуть більше за людей. Є мастодонти, які вже легко пережили кілька поколінь. А тим часом ситуація кардинально змінюється: ...

Комунікаційні тренди-2020: візуалізація, диджиталізація, креатив

Експерти панельної дискусії «Тренди 2020» на форумі «Інновації в комунікаціях» спробували відтворити цілісну картину бачення векторів розвитку комунікацій в різних ...

Соціальні проекти: хайп корпорацій чи питання виживання?

Відповідність принципам сталого розвитку, системність у питаннях соціальної відповідальності цікавлять біржових аналітиків майже так само, як виконання планів виробництва та ...

«Найлегший спосіб поглибити проблему — мовчати про неї»: чи існує рівність у креативному секторі

У 2019 році Британська Рада в Україні спільно з PPV Knowledge Networks завершила україномовний переклад звіту «Стан та просування рівних ...

Книжки, які на мене вплинули. Досвід Мар’яни Вознюк

Reklamaster.com продовжує розпитувати представників української креативної індустрії про книжки, які вплинули на їхні переконання та мислення. Цього разу свій список ...