Точка зору

Гнучкість і готовність до змін: Віктор Штонда про книжковий ринок у 2020 році та його перспективи в 2021-му

Продовжуємо ділитись вижимкою інсайтів з доповідей спікерів онлайн-конференції «Інформоперація Різдво». Нагадаємо, під час конференції 17 експертів з різних галузей підсумовували ...

1920x1080 Creativity cover

Як зрозуміти сучасного українця, щоб комунікувати з ним під час пандемії? Нейроаналіз, трендвотчінг, аналітика даних

Зміни і потрясіння 2020 року вплинули на те, як люди реагують на інформацію, якого тону очікують від комунікації організацій та ...

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Ідеологія щасливої людини: чому так важливо мати власну ідеологію і як її створити

На так давно минули часи, завдяки яким поняття «ідеологія» набуло негативного іміджу та підмоченої репутації. Між тим ідеологія — це ...

Директор з маркетингу Burger King ділиться уроками, винесеними з 12-ти місяців кризи

Фернандо Мачадо, який і гадки не мав, наскільки непрості завдання постануть перед ним, коли його у січні 2020 року підвищили на посаді.

Якісні втрати і нова гра на виживання: підсумки-2020 та прогнози-2021 від музичної індустрії

Важко сказати, яка з креативних індустрій постраждала від пандемії коронавірусу найбільше. Проте з упевненістю можна сказати одне: так швидко і ...

Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram

У травні 2020 року Instagram анонсував запуск нового формату контенту — Guides. Формат був запущений для НГО, які розповідають про ...

Маркетолог і менеджери з продажу повинні працювати заодно: приклади і результати взаємодії

Відділ продажів і відділ маркетингу дуже часто змагаються між собою, що призводить до збитків і скорочення кадрів. Усе відбувається тому, ...

Рік переоцінки та усвідомлення. Підсумки-2020 та прогнози-2021 від культурної спільноти (оновлено)

2020 рік вніс невідворотні зміни в наш культурний простір. Театральні вистави перенесено: частково в онлайн, частково на невизначений термін. Кінотеатрам ...

Андрій Мельник та Дем’ян Ом про те, як практика мислення впливає на фінансовий потік

Життя людини — це дорога зі своїми поворотами та перехрестями, підйомами та спусками. Протягом усього шляху ми ставимо цілі, які ...

Офлайн як розкіш. Підсумки-2020 і прогнози-2021: івент-індустрія

Івент-індустрія — мабуть, одна з тих креативних індустрій, по яких пандемія вдарила найболючіше. Можна лише уявити, яких зусиль вартувало цим ...