У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як «Місто 5.0: Від дизайну до впровадження».

Під час заходу експерти презентують концепцію Суспільство 5.0, в якому людина опиниться в центрі комплексного використання технологій, буде жити в економіці, орієнтованій на послуги та споживачів. Загалом івент об’єднає понад 150 спікерів із 30+ країн світу, які розкриватимуть тему впровадження технологій, штучний інтелект та економіку спільних дій для розвитку розумних міст.

Серед вже підтверджених спікерів експо-конгресу «Бізнес для розумних міст»:

  • Вільям Т. Маннареллі, директор з нерухомості ФК «Барселона», відповідальний за проект реновації стадіону Capm Nou;
  • Патрік Форет, директор бізнес-ініціатив та член правління Art Basel;
  • Лаура Тененбаум, всесвітньо визнана новаторка в галузі науки та кліматичних комунікацій NASA;
  • Метью Джордан-Танк, директор, Група сталої інфраструктури, ЄБРР;
  • Норіцугу Уемура, корпоративний керівник департаменту урядових та зовнішніх зв’язків MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION;
  • Том Рафтері, віце-президент SAP, футурист та інноваційний євангеліст в SAP.

Програму заходу цьогоріч поділено на три тематичні дні в атмосфері Smart City:

  • 22 квітня. Від розумних міст до розумної нації. Обговорюватимуться питання  міського розвитку в рамках Цілей сталого розвитку ООН, інклюзивної та екологічно дружньої інфраструктури, інновацій для розумних міст.
  • 23 квітня. Управління, фінансування та технології в розумних містах. Створення нових міст. Експерти обговорять сучасні тенденції щодо розвитку наявних та створення нових міст. Розкриють можливості, які штучний інтелект пропонує розумним містам. Подискутують, як 5G та Internet of Things можуть змінити життя громадян та управління містом. Окрему увагу буде зосереджено на темі «Спорт нової ери» та його роль у розвитку міст.
  • 24 квітня. Мистецтво покоління Z. Презентуватимуть культурні та туристичні проекти, що сприяють розвитку бренду України. Обговорюватимуться бізнес рішення з реалізації мистецьких проектів для розумних міст.

Крім того, відвідувачі можуть долучитися до цікавої та інноваційної зони Експо.

«Ми запланували додаткові заходи з ЄЕК ООН та Програмою «Об’єднані розумні міста», а також спеціалізовані семінари та дискусії. Серед нихконференція «Обґрунтована політика для досягнення цілей сталого розвитку: сприяння узгодженості політики для сталої трансформації міст в Україні»,  майстер-клас «Як фінансувати проекти розумних міст через державно-приватні партнерства». У цих заходах візьмуть участь представники центральної та місцевих органів влади, агентств ООН та інших міжнародних організацій, національні та міжнародні експерти, представники ГО та науковці», зазначила співорганізаторка експо-конгресу Ірина Запатріна.   

Ознайомитися з програмою та придбати квиток можна на сайтах https://businessforsmartcities.com/ua/  та  https://citycongress.biz.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Як монетизувати сайт у 2021 році

Як монетизувати сайт в 2021 році? Безкоштовний вебінар для паблішерів

17 лютого о 16.00 в Admixer Academy пройде безкоштовний вебінар «‎Як монетизувати сайт у 2021 році? Головні тренди, технології та ...