У Києві відбудеться презентація Havas Talks: the Future of Trust

17 липня в Unit City відбудеться лекція Havas Talks: the Future of Trust, в рамках якої будуть висвітлені дані глобального дослідження Havas – Prosumer Report. Цей звіт цілком і повністю присвячений довірі.

Кому люди довіряють більше — блогерам або журналістам, місцевій владі або державній, сусідам або поліції, церкві або суспільству?

Окремий фокус заходу — довіра до компаній і брендів. Під час заходу Наталя Деянова, Chief Strategy Officerу Havas Creative Group Ukraine розповість про те, які чинники формують і впливають на цей вид довіри.

Також поговоримо про те, як відрізняються погляди просьюмерів і масових споживачів на глобальному рівні та чим українські споживачі різняться від представників інших країн. Адже ці відмінності іноді допомагають набагато точніше зрозуміти, чому не все, що «працює» на ринках США або Європи, спрацьовує у нас.

Окрім презентації «Бренди, суспільство і влада: кому ми віримо і навіщо?» у програмі заплановано виступи двох secret speaker-ів, які будуть анонсовані цього тижня.

Адреса: Київ, вул. Дорогожицька, 3, блок В8, конференц-зал Unit Core

Початок реєстрації – о 18:30.

Початок презентації – о 19:00.

Білети можна придбати за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...