Sasquatch Digital проведут бесплатную онлайн-консультацию на тему по SMM для помощи бизнесу

Карантин заставляет компании менять не только бизнес-процессы и годами устоявшиеся алгоритмы действий. Важность социальных сетей в такие периоды только усиливается. Они могут стать не просто имиджевым инструментом, но и каналом коммуникации, точками продаж и продолжением бизнес-активности. Чтобы помочь бизнесу сориентироваться, как настроить SMM в карантинном режиме, CASES совместно с Sasquatch Digital организовали открытую консультацию. Любые вопросы относительно вашего проекта в соцсетях присылайте предварительно через форму по ссылке.

Консультацию проведёт Дарья Морская, New Business Director в Sasquatch Digital, и расскажет:

  • как продолжать коммуникации в период кризиса,
  • нужно ли сокращать бюджет,
  • какие инструменты в социальных сетях больше не работают.

Эфир пройдёт 23 апреля в 19:00. Участие бесплатное, по предварительной регистрации по ссылке.

Sasquatch Digital проведут бесплатную онлайн-консультацию на тему по SMM для помощи бизнесу

А також заплануйте собі зустріч з американськими продюсерами, режисерами та сценаристами. З вас – бути на місці, а все інше організує PITCH UA 2, який запустив серію онлайн-інтерв’ю «Розмови з Голівудом». Розклад розмов за посиланням.

А онлайн-курс про психічне здоров’я від INSCIENCE пояснить, як впоратися зі своїми переживаннями, як отримувати користь від стресу та що робити, коли насувається тривога. Лектори курсу – українські вчені, нейробіологи, психотерапевти, кандидати філософських та біологічних наук.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.