Оголошені члени журі конкурсів Media та Branded Content & Visual Storytelling 19-ого КМФР

19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оприлюднює перші імена суддів. Члени журі – досвідчені міжнародні експерти з провідних комунікаційних агентств світу, а саме з Німеччини, Фінляндії, Філіппін, Грузії, Туреччини, Португалії, Польщі та Болгарії. Вони будуть оцінювати роботи учасників у конкурсах Media та Branded Content & Visual Storytelling.

Зустрічайте команду суддів конкурсів Media, Branded Content & Visual Storytelling:

  •  Darren Richardson, CCO Dusseldorf та ECD Digital Europe, Havas Dusseldorf, Німеччина
  • Sami Basut, креативний директор JWT Istanbul, Туреччина
  • Kamil Redestowicz, виконавчий креативний директор BBDO Warsawa, Польща
  • Pedro Lima, креативний директор Partners, Португалія
  • Katariina Harteela, креатор hasan & partners, Фінляндія
  • Bryan Siy, виконавчий креативний директор TBWA\Santiago Mangada Puno, Філіппіни
  • Mari Sukhishvili, старший арт-директор Windfor’s, Грузія
  • Konstantin Trendafilov, креативний директор Saatchi & Saatchi Sofia, Болгарія

 Журі судитиме кращі творчі медіа рішення для ТВ і радіо, друкованої та зовнішньої реклами, цифрових платформ, спеціальних подій, акцій, нетрадиційної реклами, використання технологій та інших медіа в конкурсі Media. А у Branded Content & Visual Storytelling судді оцінять брендований контент для трансляцій на ТБ, радіо та в інтернеті, для різного роду ігор та інше, а також інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент.

Нагадуємо, що КМФР відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. До конкурсної програми допущені учасники з усього світу.

Дедлайн прийому робіт – 20 квітня. Кожен учасник конкурсної програми КМФР отримує видимий результат своєї роботи.

Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті kiaf.com.ua.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.