На UNDERCONFERENCE # 3 обговорять методологію, кращі практики та кейси впровадження додатків

Креативний простір UNDERHUB продовжує серію заходів, присвячену креативним індустріям. Цього разу на міні-конференції, яка відбудеться 28 вересня, мова піде про створення додатків, досвід та практику їхньої розробки й впровадження.

Спікерами на конференції стануть:

  • Артем Пивоваров, UX Lead Aimbulance;
  • Катерина Гончаренко, менеджер проектів «1 + 1 медіа»;
  • Ірина Боровець, менеджер проекту Costless;
  • Аліса Хабарова, дизайнер Costless;
  • Ксенія Растворова, менеджер з комунікацій MacPaw;
  • Дмитро Кобець, Mobile Product Designer EVO.Company;
  • Олександр Дудченко, керівник групи розробки програми Kyiv Smart City;
  • Максим Радченко, керівник агентства Maximus.

Захід вестиме виконавчий директор UDAC Віталій Георгієв.

Зокрема на конференції обговорять:

  • Доступні брендові речі: як створювався додаток Shafa;
  • UX-дослідження при розробці мобільного банкінгу;
  • Як у MacPaw створили застосунок для зручного сортування сміття «Сортуй»;
  • Kyiv Smart City: додаток, що об’єднає міські послуги у смартфоні;
  • Розробка додатку для найбільшого фестивалю східної Європи Atlas Weekend;
  • Інтеграція покупок і підписок на прикладі додатка 1+1 video;
  • Розробка сервісу для порівняння цін у супермаркетах: очікування та реальність (на прикладі Costless).

Для читачів Reklamaster діє промокод на знижку 15% на офлайн-участь у заході. Скористайтесь промокодом reklamaster.friends під час реєстрації:
https://cases.media/event/underconference-3-application-design-and-development

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Як монетизувати сайт у 2021 році

Як монетизувати сайт в 2021 році? Безкоштовний вебінар для паблішерів

17 лютого о 16.00 в Admixer Academy пройде безкоштовний вебінар «‎Як монетизувати сайт у 2021 році? Головні тренди, технології та ...

Ukrainian Creative Stories 2021: прийом робіт розпочато

Відразу три рекламних фестивалі креативності – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: the Very Best of 2021 ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...