Всесвітня організація захисту інтелектуальної власності спільно з Міністерством економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України проведуть семінар для журналістів щодо питань захисту інтелектуальної власності.

Боротьба з крадіжкою контенту в Україні – процес безперервний, довготривалий, але перспективний та економічно виправданий. Адже, кожен споживач контенту сприяє або не сприяє розвитку інтелектуальної сфери в Україні. Як пересічна людина на це впливає? Яка ситуація сьогодні на ринку медіа з порушенням інтелектуальної власності та що робити, щоб цьому запобігти? Відповіді можна отримати під час спільного семінару для журналістів з питань інтелектуальної власності, організованого Всесвітньою організацією захисту інтелектуальної власності та Міністерством економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України 26 листопада.

Відвідувачі семінару отримають відповіді на такі запитання:

  • Як користувачі стають співучасниками порушення авторських прав і навіть не підозрюють про це?
  • Як відрізнити легальний контент від піратського?
  • Яким чином, захист інтелектуальної власності впливає на розвиток країни в цілому?

Для ефективної комунікації під час семінару та вибору максимально цікавої тематики просимо відповісти на запитання за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

сергій махно колонка

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...

9 місяців від концепції до полиці: як дизайнеру не здутися в довгих проєктах

В агентстві Dozen ми часто робимо великі, довгострокові проєкти, такі як «Чумак», «Водный мир», «Флінт», «Жайвір», «Старт». Багато з них ...