Дизайн & SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах?

SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.

Про що буде лекція?

Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.

Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можна виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.

Програма лекції:

  • для чого потрібен дизайн у SMM та як дизайн впливає на людей;
  • дизайн-стратегія в SMM, гайдлайни;
  • ефективний і неефективний дизайн;
  • глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
  • візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
  • де і чим надихатися: розбір реальних кейсів, референсів.

Для кого?

Лекція буде цікава маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.

Вартість: 200 грн

Для читачів creativity.ua діє знижка 20% по промокоду Creativity_20

Реєстрація тут.

Дизайн & SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах?

25 червня на другому AIR Influence MeetUp мова піде про успішні кейси, тренди YouTube та актуальні можливості платформи. А також про те, як нестандартний підхід до YouTube-каналу збирає мільйони переглядів і чому YouTube повинен був стати статтею витрат ще вчора.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.