Дизайн & SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах?

SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.

Про що буде лекція?

Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.

Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можна виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.

Програма лекції:

  • для чого потрібен дизайн у SMM та як дизайн впливає на людей;
  • дизайн-стратегія в SMM, гайдлайни;
  • ефективний і неефективний дизайн;
  • глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
  • візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
  • де і чим надихатися: розбір реальних кейсів, референсів.

Для кого?

Лекція буде цікава маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.

Вартість: 200 грн

Для читачів creativity.ua діє знижка 20% по промокоду Creativity_20

Реєстрація тут.

Дизайн & SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах?

25 червня на другому AIR Influence MeetUp мова піде про успішні кейси, тренди YouTube та актуальні можливості платформи. А також про те, як нестандартний підхід до YouTube-каналу збирає мільйони переглядів і чому YouTube повинен був стати статтею витрат ще вчора.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...

GOLUBi GROUP создали новое сообщество «Рыбстеров»

Как возникло движение рыбстеров? Клиент готовился запустить в производство новый продукт и обратился в агентство GOLUBi GROUP за решением, под ...