Спорт, мистецтво та історія: п’ять кампаній про гендерну (не)рівність

До дня запуску проєкту Євросоюзу Action Plan on Gender Equality організатори Cannes Lions підготували добірку кампаній про гендерну (не)рівність. Щоб креативно показати неоднаковість ставлення до чоловіків та жінок, тут були задіяні «половинчасті» картини, інфографіка у формі спортмайданчиків і фотошоп.

Equality (CEPIA, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)

«Рівність. Битва, яка мала б бути вже давно виграна». Ось послання цієї кампанії, яка показує такі історичні події як висадка на Місяць та падіння Берлінської стіни у відфотошоплених фотографіях, де чоловіків замінено на жінок. Продемонструвавши, якою була б гендерна рівність у минулому, ця бразильська некомерційна організація звертає увагу на той факт, що гендерна нерівність лишається проблемою і досі.

The Art Gap (Standard Chartered, TBWA Dubai, 2019)

Щоб наочно показати нерівність оплати праці чоловіків і жінок, банк Standard Chartered замовив у ряду художниць роботи, які були завершені лише наполовину, і виставив цю експозицію на загальний огляд. У такий спосіб, за допомогою корпоративного спонсорства, бренд голосно заявив про свою соціальну позицію.

Inequality Courts (ESPNW, Africa Sao Paulo, 2017)

Загалом спортсменки порівняно зі своїми колегами-чоловіками залишаються обділені і славою, і гонорарами. І де цю нерівність краще показати, як не на самих спортивних майданчиках?

Показуючи на таких інформативних майданчиках змагання як серед професійних спортсменів, так і серед аматорів, спортивний канал ESPN зміг вплинути на свою аудиторію і у такий спосіб посприяти зрушенням на краще.

Tour des Femmes (Skoda, Fallon United Kingdom, 2019)

Ще одним прикладом спортивних кампаній про гендерну (не)рівність є ініціатива автомобільного бренда Skoda, який вперше організував велоперегони Тур де Франс для жінок. Привернувши увагу до цієї прогалини у професійному велоспорті, бренд зібрав свою команду гонщиць і у такий спосіб створив платформу для спілкування з аудиторією.

Feliz día Hombres (Urufarma, Notable Montevideo, 2015)

Цей уругвайський бренд, що випускає протизаплідні таблетки, перевернув ідею гендерної рівності з ніг на голову, привітавши чоловіків з більш рівноправним суспільством, де вони можуть робити все те саме, що й жінки: працювати секретарями чи медбратами, плакати за переглядом фільму, міняти своїм дітям підгузники та заплітати донькам коси… Такий оригінальний погляд на гендерну рівність і переваги, які вона дає чоловікам, викликав жваве обговорення традиційних гендерних ролей як в Уругваї, так і за його межами.

Джерело

А ось, які сім порад щодо гендерної рівності в рекламі дала команда Diageo під час онлайн-заходу LIONS Live.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.