Добірки

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Мости, черги та ковбойські дуелі: добірка, що показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

7 найцікавіших дизайнів паспортів різних країн світу

Паспорт може багато чого сказати про людину, але що може розповісти дизайн паспорту про культуру країни, у якій його видано?

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Віртуальна реальність здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від стресу, як доводять шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Що не сховаєш навіть під маскою: дві кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020

Цілком природно, що цього року благодійні кампанії до Всесвітнього дня усмішки 2020 спрямовані, насамперед, на охорону здоров’я.

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

Кілька прикладів того, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати бренд та примножити аудиторію.

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.