Заартимо вашу бабусю: студія Сергія Махно презентувала маніфест

Студія українського дизайну та архітектури Sergey Makhno Architects презентувала маніфест, у якому обіцяє заартити цілий світ.

Є запитання.

У якому світі ми хочемо жити?

Що ми робимо, аби він став кращим?

Є відповідь.

Ми хочемо світ, який мистецтво.

Тому ми артимо цілу планету й кожне серце.

«Артити» — це авторський неологізм студії. Артити світ означає помічати його красу, підкреслювати її, пам’ятати про первинний зв’язок людини та природи. Звідси — головне завдання Sergеy Makhno Architects — наповнити артом простори, міста, світи.

А ще світильник, крісло, рибу,

Тарілку, чашку, ліжко, стіл

Підлогу, стелю, дах і небо,

Токіо, Лондон і Поділ.

Маніфест — це спроба організувати 16 років досвіду та цінностей української дизайн-студії в єдину арт-одиницю. Майстерня займається дизайном інтер’єрів, архітектурою, предметним дизайном, а також має власне керамічне виробництво. Студія працює у стилі, який називає «сучасний український», що поєднує мінімалізм, українські традиції, японську філософію вабі-сабі та мистецтво.

Ми артимо кота й бабусю,

Щоб дибом на руках волосся!

We art the world — головна місія дизайн-студії. Метр за метром команда Sergеy Makhno Architects створює нові світи, де дерева ростуть прямо зі стелі, а плитка повторює форму птаха. Ціннісна формула компанії полягає у пошуках природної краси та її гармонійному доповненні людським талантом.

Ми артимо кав’ярню й офіс

Кінотеатр, банк, музей.

Ми — арт. Ми — стецтво.

Ми — двері до нових дверей.

Відео-маніфест — це історія у стилі арт-бруталізму, де з ілюстрацій талановитої молодої художниці Альони Сєргеєєвої «виростають» предмети та інтер’єри студії. У результаті — нагадування про те, хто ми та куди ідемо. А ідемо ми — артити світ.

Ми — скрізь розкидані містами.

Є запитання. А ви з нами?

Продюсери — Тетяна Вакула, Юрій Руснак

Арт-директор — Володимир Каліщук

Ілюстратор — Альона Сергеєва

Копірайтери — Ліна Кулик, Анастасія Савченко

Монтаж — Володимир Каліщук, Влад Сулима, Денис Скрипник

Візуальні ефекти — Влад Сулима, Влад Рубцов

За матеріалами прес-релізу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.