За перший вікенд українська комедія «Секс і нічого особистого» зібрала понад 11 млн грн. в прокаті

За перший довгий вікенд комедію Ольги Ряшиної «Секс і нічого особистого» переглянуло понад 120 тисяч українських глядачів, що принесло фільму 11,3 мільйона гривень. Стрічка посіла з цим показником 4-те місце в українському прокаті за цей вікенд, обійшовши такий блокбастер як «Людина Павук: Через всесвіт» (5 055 935 грн.). Про це повідомляє Держкіно.

Влад Ряшин, генеральний продюсер фільму: «Дякуємо усім глядачам, які серед великого вибору фільмів у кінотеатрах, обрали саме наше кіно. І навіть в умовах такої потужної конкуренції, що  кінотеатри вже навіть не можуть вмістити всіх охочих, результат все одно достатньо хороший. Від імені всієї команди дякую за всі теплі відгуки, які ми бачимо і читаємо в соцмережах – для нас це найбільше визнання нашої роботи. Запрошуємо глядачів на фільм, щоб відпочити, посміятися і зарядитися позитивними емоціями у Новорічні свята».

Нагадуємо, що «Секс і нічого особистого» вийшов в український прокат 20-го грудня. Фільм розповідає про Сергія, якого колишня дівчина вважає невдахою в ліжку. На новорічні свята він їде в Прагу, де знайомиться із стриптизеркою Діаною, яка обіцяє зробити з нього супергероя.

Головні ролі у стрічці виконали Роман Луцький, Анжеліка Ніколаєва, Наталя Мазур, Сергій Притула, Андрій Данилко.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...