В українських кінотеатрах покажуть стрічку про Александра Макквіна

З 8 листопада в кінотеатрах Києва, Одеси, Львова та Харкова розпочнуть показ стрічки «McQueen», яка розповідає про життя й творчість британського модельєра Александра Макквіна. Організатор події – KyivMusicFilm.

Александр / Лі, поганий хлопець / золота дитина британського дизайну. Він створив власний будинок моди McQ, працював креативним директором Gucci та Givenchy. Його характеризують як «funny and disrespectful» — він надихався зовсім непоєднуваними речами: саботажем та традиціями, культурою фетішу, Френсісом Беконом та вівтарями Ренессансу. Правдиво і нешаблонно він перекладав свої емоції на мову одягу. «Якщо хочете пізнати мене, подивіться на мої роботи» — казав Лі.

Але у блискучої кар’єри завжди є і темний бік. Втома, втрата матері та Ізабелли Блоу (саме вона порадила взяти йому псевдонім Александр) приводять Лі до самотності. Він шукає порятунку в кокаїні та ліпосакції, але це не допомагає. 11 лютого 2010 року модельєр покінчив життя самогубством.

Ця стрічка допоможе по-новому розкрити особистість Макквіна крізь інтерв’ю з його найближчими людьми. Вони розповідають історію видатної людини, яка, окрім цього, була ще й фешн-дизайнером. Окрім інтерв’ю, фільм містить архівні зйомки з показів нових колекцій, що розповідають історію Макквіна яскравіше за будь-які біографічні деталі.

Замовити квитки можна за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...