В сентябре выйдет в прокат сатирическая комедия о покорении Киева

20 сентября в прокат выйдет сатирическая комедия Тони Ноябревой «Герой моего времени», которая повествует о молодом человеке, мечтающем покорить Киев.

Главного героя – Жорика – влекут дорогие магазины, модные галереи и «европейские ценности». Но пока что мужчина живет в мире пивных киосков, дешевых аттракционов и засоренных подъездов. Герою кажется, что очень скоро он преодолеет невидимую границу между двумя измерениями большого города контрастов. Но как найти «социальный лифт», если даже лифт в доме никак не удается починить? Это и предстоит узнать зрителю.

Главную роль исполнил Евгений Бушмакин. Также в фильме снялись телеведущая Василиса Фролова и редактор «ELLE Україна» Соня Забуга.

По словам режиссера, 90% героев на экране – непрофессиональные актеры. Среди них ярким образом стала героиня Марины Шевченко, которую большинство зрителей знают как участницу третьего сезона кулинарного шоу «МастерШеф».

К слову, именно картина «Герой моего времени» открыла Национальный конкурс Одесского международного кинофестиваля.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

Дизайнери розробили невеличкий гаджет Washi, який підказує людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей

Вебсайт Money.co.uk нещодавно опублікував нове дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу.

Легальний період для самітників: українські митці на карантині. Частина друга

До вашої уваги — друга частина статті Вікторії Кулікової про те, як відомі українські митці проводили час на карантині. У ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Обличчям кампанії стала 10-річна барабанщиця Нанді Бушелл, яка опублікувала серію відеоуроків, щоб навчити британців барабанити на всьому, що є в домі.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...