Українські креативні компанії розробляють освітню платформу Creative Practice: перші кроки та виклики

Цього року в Україні запускається освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Creative Practice. Проект розробляє група українських креативних компаній на основі спільного досвіду. Наразі до робочої групи входять Aimbulance, Galagan, GRAPE, Postmen, POPEL Agency.

Reklamaster.com запропонував автору проекту Анатолію Попелю детальніше розповісти про платформу.

Для чого це все

Ми прагнемо не лише підвищити стандарти в креативній індустрії, а й вирішити ті нагальні проблеми, які є в галузі.

В Україні підготовка молодих фахівців, які долучаються до творчої індустрії, часто не відповідає потребам креативних компаній. Люди, що приходять працювати, часто не володіють професійною термінологією, не розуміють теорії, не вміють працювати на достатньому рівні з графічними редакторами і тому «навчаються в процесі».

Ефективної системи пошуку молодих фахівців (і не лише молодих) поки що немає. Кожного нового фахівця креативним компаніям необхідно шукати через тривалий процес рекрутингу.

Немає як такої системи сертифікації кадрів, і відтак важко зрозуміти фактичний рівень знань і практичних навичок претендентів. А відтак часто справу вирішує не професійний конкурс, а просто щасливий випадок.

Вхід до професії наразі досить дорогий. Середня вартість короткотривалого курсу складає близько 10000 гривень. І до того ж є величезний голод на фахівців, брак кадрів.

Як це виглядатиме

Освітня платформа включатиме курси, окремі лекції та спеціальні формати, систему профілів студентів, систему сертифікації, програму допомоги в працевлаштуванні.

Перший онлайн-курс матиме назву «Основи дизайну». Навчання розпочнеться у жовтні. Набір студентів на курс вже розпочався та триватиме до 30 серпня.

Ми вирішили спитати представників креативної галузі про їхнє бачення того, що мають знати та вміти молоді фахівці. Завдяки цьому зможемо зрозуміти, чого очікують компанії від потенційних кандидатів. Та й молодим фахівцям, певно, було б цікаво, що хочуть від них працедавці, та на що їм реально варто розраховувати в контексті завдань, заробітної плати та кар’єри.

Пройти опитування можна за посиланням.

Які виклики

Розроблюючи курс «Основи дизайну», ми з самого початку ставимо питання не про те, якою має бути його програма, — ми зосереджуємось на тому, яким має бути фахівець після завершення курсу. Якими навичками він має володіти. Які терміни має розуміти. Яку мати теоретичну базу. І щоб відповісти на це питання, ми спілкуємось і з представниками індустрії, і з партнерами проекту. Вже маючи відповіді на ці питання, ми формуємо програму.

Перший виклик полягає у тому, що в нас буде величезна, як для освітнього курсу за цією темою, аудиторія. Орієнтуємось на те, що в проекті одночасно братимуть участь декілька тисяч студентів (наразі маємо близько 1700 анкет, а до запуску ще кілька місяців). А отже це й величезна відповідальність.

Другий виклик — онлайн-формат нового типу. В нього буде інтегрована модель ранжування випускників та ще й конкурс. Це дещо нове, такого ще не робили до нас.

Третій виклик — система працевлаштування. Маємо зробити так, щоб на виході з курсів студенти отримували реальну можливість працевлаштування. Тому, щотижня ми маємо декілька зустрічей з працедавцями, яких хочемо залучити до проекту до завершення першого курсу.

Але насправді, кожний компонент проекту — окремий виклик.

Про пошук партнерів

Ми спілкуємось з усіма, кому проблеми, які ми хочемо вирішити, болять. Ми пояснюємо, як хочемо їх вирішити. І якщо їм подобається ідея — вони долучаються.

Когось наші аргументи влаштовують, хтось не вірить у проект, а хтось каже, що долучиться згодом, коли будуть перші помітні результати. Але вважаємо, що попри те, що результати не мають бути аж надто відтерміновані, ми все ж робимо дещо фундаментальне, і відтак, маємо запастись терпінням. Це марафон, а не спрінт. І маємо доводити, що наші справи не розходяться зі словами, тоді і партнерів ставатиме дедалі більше.

Матеріал підготувала Вікторія Теравська

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

Creative Digest CIAU. Випуск #026Creative Digest CIAU. Випуск #026

Creative Digest CIAU. Випуск #026

Історії створення відомих логотипів. Новий онлайн-курс для журналістів. Конкурс стипендій для відеоблогерів. Та добірка цікавих заходів лютого. Чао, креатори! З ...