Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Канадська співачка Grimes нещодавно випустила кліп на пісню «You’ll Miss Me When I’m Gone» зі свого нового альбому «Miss Anthropocene». Щоправда виглядає це музичне відео не надто видовищно. По суті, цей кліп на фоні зеленого екрану містить майже три хвилини того, як Grimes співає, вдягнена у чудернацьке кімоно з металевими крилами та з мечем у руці. І більше у ньому нічого немає.

Але може ви б хотіли зробити цей кліп цікавішим? Додати йому пафосу та емоцій? Вибухів та несамовитого натовпу? Чи взагалі перенести місце дії у іншу галактику або на дно морське?

Що ж, тепер у вас є така можливість. Все завдяки художньому проєкту платформи-файлообмінника WeTransfer, який надає всім відкритий доступ до аудіо- та відеофайлів, з яких складається кліп.

«Ми подумали, що зараз, коли всі змушені сидіти вдома, люди нудьгують і не проти були б розвіяти цю нудьгу, навчившись чомусь новому. Тому ми оприлюднили «сирі» компоненти музичного відео, щоб кожен, кому це цікаво, зміг зробити щось своє, експериментуючи з нашим футажем», – пояснила Grimes.

Файлообмінник WeTransfer пропонує користувачам зробити ремікс звуку та зображення з кліпу і опублікувати те, що вийшло, на YouTube і у соцмережах з хештегом #grimesartkit. Ті варіанти кліпу, які сподобаються самій співачці, ввійдуть до її ретельно відібраного плейлісту.

Може, у цьому кліпі Grimes б’ється з драконами. Чи прибульцями. Чи проводить химерний ритуал. Чи, може, зриває комусь вечірку. Може, ця пісня звучатиме краще, якщо її запустити в пришвидшеному темпі чи взагалі програти задом наперед. Кому на що вистачить уяви, адже цільова аудиторія варіюється від досвідчених художників, яким цікаво буде у такий спосіб виразити власні ідеї, до початківців, які, експериментуючи з цими матеріалами, можуть відкрити в собі нові таланти.

WeTransfer та креатори

Мак Буше (Mac Boucher), продюсер кліпу та брат виконавиці, пояснив, що в основі цього проєкту лежить зацікавлення фанатською творчістю та бажання підтримати незалежних креаторів. А з таким новим та безкоштовним програмним забезпеченням як, наприклад, Blender кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

Проєкт цілком в дусі WeTransfer, оскільки креативна спільнота становить 70% користувачів цього сервісу. Також цей файлообмінник допомагає в цей кризовий час прорекламувати художників, розміщуючи їх роботи у себе на головній сторінці.

Окрім цього платформа WeTransfer разом із художником Заком Ліберманом (Zach Lieberman) запустила віртуальний арт-проєкт «Color Push», про який докладніше можна прочитати тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.