Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Канадська співачка Grimes нещодавно випустила кліп на пісню «You’ll Miss Me When I’m Gone» зі свого нового альбому «Miss Anthropocene». Щоправда виглядає це музичне відео не надто видовищно. По суті, цей кліп на фоні зеленого екрану містить майже три хвилини того, як Grimes співає, вдягнена у чудернацьке кімоно з металевими крилами та з мечем у руці. І більше у ньому нічого немає.

Але може ви б хотіли зробити цей кліп цікавішим? Додати йому пафосу та емоцій? Вибухів та несамовитого натовпу? Чи взагалі перенести місце дії у іншу галактику або на дно морське?

Що ж, тепер у вас є така можливість. Все завдяки художньому проєкту платформи-файлообмінника WeTransfer, який надає всім відкритий доступ до аудіо- та відеофайлів, з яких складається кліп.

«Ми подумали, що зараз, коли всі змушені сидіти вдома, люди нудьгують і не проти були б розвіяти цю нудьгу, навчившись чомусь новому. Тому ми оприлюднили «сирі» компоненти музичного відео, щоб кожен, кому це цікаво, зміг зробити щось своє, експериментуючи з нашим футажем», – пояснила Grimes.

Файлообмінник WeTransfer пропонує користувачам зробити ремікс звуку та зображення з кліпу і опублікувати те, що вийшло, на YouTube і у соцмережах з хештегом #grimesartkit. Ті варіанти кліпу, які сподобаються самій співачці, ввійдуть до її ретельно відібраного плейлісту.

Може, у цьому кліпі Grimes б’ється з драконами. Чи прибульцями. Чи проводить химерний ритуал. Чи, може, зриває комусь вечірку. Може, ця пісня звучатиме краще, якщо її запустити в пришвидшеному темпі чи взагалі програти задом наперед. Кому на що вистачить уяви, адже цільова аудиторія варіюється від досвідчених художників, яким цікаво буде у такий спосіб виразити власні ідеї, до початківців, які, експериментуючи з цими матеріалами, можуть відкрити в собі нові таланти.

WeTransfer та креатори

Мак Буше (Mac Boucher), продюсер кліпу та брат виконавиці, пояснив, що в основі цього проєкту лежить зацікавлення фанатською творчістю та бажання підтримати незалежних креаторів. А з таким новим та безкоштовним програмним забезпеченням як, наприклад, Blender кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

Проєкт цілком в дусі WeTransfer, оскільки креативна спільнота становить 70% користувачів цього сервісу. Також цей файлообмінник допомагає в цей кризовий час прорекламувати художників, розміщуючи їх роботи у себе на головній сторінці.

Окрім цього платформа WeTransfer разом із художником Заком Ліберманом (Zach Lieberman) запустила віртуальний арт-проєкт «Color Push», про який докладніше можна прочитати тут.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

нідерландська вишиванка

У Києві презентували «нідерландську вишиванку»

У День вишиванки Посольство Нідерландів презентувало спеціальний проєкт — «нідерландську вишиванку». Вона розповідає про традиції двосторонніх відносин Нідерландів та України: ...

Майбутнє медицини: компанія NTT візьметься за створення цифрових двійників людей

Японська компанія NTT нещодавно оголосила про початок проєкту, який в перспективі дозволить створення цифрових двійників людей з метою медичних досліджень.

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» премії Shots Awards 2020

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards. Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». ...