Ребрендинг для Санта-Клауса

С приближением конца года агентство 160over90 позволило взглянуть на один из своих самых масштабных проектов в этом году: полный редизайн бренда, который в этом отчаянно нуждается.

Это – «Проект Санта-Клаус».

Агентство мобилизовало все свои ресурсы и креативность, чтобы обновить бренд Санты: реклама, пиар, коммуникации, спонсорство, партнерства и индустрия развлечений…

За ходом проекта можно наблюдать в Инстаграме.

Сюда входят в частности:

Санта-кроссовок

«Папашкины ботинки» в этом году можно было увидеть как на улице, так и у известных домов мод. Замечательная возможность для Санта-Клауса!

Стриминговый сервис «Хо-хо-хо+»

Кабельное телевидение нынче не в чести. Так что и для Санты пришло время обзавестись собственным сервисом, где все желающие смогут смотреть рождественский контент. В том числе и оригинальный. Вроде мрачноватого римейка истории олененка Рудольфа «Говорят, ты по домам шаришься» (I Hear You Visit Houses) или трагикомедии «Мешок игрушек» (Toybag) о повседневной рутине эльфов Санты.

Электросани

Оленья тяга была революционной идеей в свое время. Но будущее бренда Санты – за электрификацией. Поэтому впервые в истории бренда Санта-Клаус наденет зеленый костюм.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.