Pantone назвали самый модный цвет 2019 года

Ежегодно специалисты института цвета Pantone называют главные цвета года. В этом году поиски отправили их на дно океана. 6 декабря на художественной ярмарке Art Basel в Майами они объявили цветом 2019-го “живой коралловый” (он же “живой коралл”, living coral) – персиковый оттенок оранжевого с золотистыми нотками.

“Нашим главным вдохновением была природа. Первое, что приходит в голову, – это ее захватывающая красота и важность того, что надо беречь окружающую среду. Подумайте о коралловых рифах – они являются прибежищем для морской жизни, которая, как мы видим, находится на грани исчезновения”, – сказала Лори Прессман, вице-президент подразделения Pantone, занимающегося консультированием по вопросам цветов, изданию Quartz.

Она подчеркивает, что этот оттенок появился на модных подиумах, в интерьерах домов, корпоративном брендировании, на сайтах и даже в гаджетах в 2018 году. Один из ярких примеров – цвет нового iPhone XR. По мнению Pantone, он “живой коралловый”.

Introducing the Pantone Color of the Year 2019, PANTONE 16-1546 Living Coral – an animating and life-affirming coral hue with a golden undertone that energizes and enlivens with a softer edge. Sociable and spirited, the engaging nature of Living Coral welcomes and encourages lighthearted activity. Symbolizing our innate need for optimism and joyful pursuits, Living Coral embodies our desire for playful expression. #COY2019

Gepostet von Pantone am Mittwoch, 5. Dezember 2018

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...