Творчість і дизайн

Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні Design happens

Оля Кузовкіна та Віка Москофіді запустили новий дизайн-подкаст Design happens, який вони створили як дипломний проєкт на курсі Visual Communications Professium ...

Lego та IKEA створили цікавіші коробки для іграшок

Такі коробки для іграшок можна причепити одна до одної й посунути одним махом, оскільки вони вкриті кріпленнями для блоків конструктора.

Хто ж його вигадав? Невесела історія веселого смайлика

Знайоме всім жовтеньке усміхнене обличчя — в ідеальному колі, з двома овальними очима та великим півкруглим ротом. Його одразу впізнають ...

Торт-кросівок та бургер з меблів: дві кампанії, що міняють місцями їстівне та неїстівне

Гіперреалістичний торт-кросівок Adidas був задуманий у час, коли соцмережі заполонили зображення тортів, які переконливо маскуються під інші об’єкти.

Студентки Projector провели редизайн Молодого театру

Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector Оля Кузовкіна ...

Шпаківня з Хеппі Міл: МакДональдз майструє хатки для рідкісних птахів Фінляндії

Така шпаківня з Хеппі Міл навіть іконічні «золоті арки» має. Та й загалом виглядає як коробка від набору Хеппі Міл. Тільки дерев’яна.

Нова сучасна айдентика Житомирського Магістрату від Doris Advertising

Перед локальними музеями, заснованими в радянську епоху, не побачиш черг із відвідувачів. Інституції борються за увагу по-різному: хтось влаштовує епізодичні ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea: «”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у ...