Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Впродовж останніх кількох тижнів мережа супермаркетів Argos закликала британців долучитися до заняття, яке напевно змусить всіх сусідів на стінку дертися. Їм було запропоновано можливість створити власну музичну композицію, навчившись барабанити на мисках та каструлях, а також на усьому іншому, що в домі знайдеться.

Ця кампанія від агенції The&Partnership мала на меті показати жителям Великобританії ще один варіант того, чим можна розважити себе та близьких, сидячи вдома. Обличчям кампанії стала 10-річна талановита барабанщиця Нанді Бушелл (Nandi Bushell). Дехто з вас, імовірно, впізнає її, згадавши різдвяну рекламу Argos, де Нанді зіграла доньку, яка допомагає батькові здійснити його мрію, влаштувавши епічний концерт на барабанах.

Цього разу вона з’являється на екранах із серією відеоуроків, які вчать дітей та дорослих грати на барабані. Немає барабану? То не біда, адже, як показує Argos, барабанну установку можна зібрати власноруч з усього, що є в домі, чому й присвячений перший урок. Інші три уроки пояснюють базові прийоми, а потім показують, як зіграти барабанне соло з пісні Деніела Бедінгфілда «Gotta Get Thru This». Дуже доречна пісня для нинішніх часів.

Ця серія відеоуроків, за задумом креаторів із The&Partnership, мала принести трохи радості (та галасу) у британські домівки. Наостанок Argos та Нанді запросили всіх глядачів спробувати тепер самим барабанити на мисках та каструлях і опублікувати відео, як це їм вдалося. Найкреативніші з таких барабанщиків-аматорів мали шанс побачити себе у скомпільованому Argos відеокліпі, який було нещодавно показано в телешоу «Британія має талант» (Britain’s Got Talent).

Барабани, що об’єднують

Ян Еліотт (Yan Elliott), виконавчий креативний директор The&Partnership, так сказав про цю кампанію: «Десятирічна дівчинка, Argos та ціла армія каструль, горщиків та урн з педаллю спільними зусиллями під барабанний дріб об’єднали британську публіку і довели, що разом можна пережити все, що завгодно».

Ця кампанія – частина платформи Argos, яка під час карантину знаходила все нові домашні розваги для знудившихся британців: ігри для дітей, конкурс на найкращу халабуду тощо. І зрештою, на фоні численних кулінарних шоу гра на барабані – це щось новеньке.

Джерело

До речі про халабуди з меблів

Втім, на відміну від IKEA, меблі з Argos придатні не лише для майстрування халабуд, а й у якості сукні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.