Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Впродовж останніх кількох тижнів мережа супермаркетів Argos закликала британців долучитися до заняття, яке напевно змусить всіх сусідів на стінку дертися. Їм було запропоновано можливість створити власну музичну композицію, навчившись барабанити на мисках та каструлях, а також на усьому іншому, що в домі знайдеться.

Ця кампанія від агенції The&Partnership мала на меті показати жителям Великобританії ще один варіант того, чим можна розважити себе та близьких, сидячи вдома. Обличчям кампанії стала 10-річна талановита барабанщиця Нанді Бушелл (Nandi Bushell). Дехто з вас, імовірно, впізнає її, згадавши різдвяну рекламу Argos, де Нанді зіграла доньку, яка допомагає батькові здійснити його мрію, влаштувавши епічний концерт на барабанах.

Цього разу вона з’являється на екранах із серією відеоуроків, які вчать дітей та дорослих грати на барабані. Немає барабану? То не біда, адже, як показує Argos, барабанну установку можна зібрати власноруч з усього, що є в домі, чому й присвячений перший урок. Інші три уроки пояснюють базові прийоми, а потім показують, як зіграти барабанне соло з пісні Деніела Бедінгфілда «Gotta Get Thru This». Дуже доречна пісня для нинішніх часів.

Ця серія відеоуроків, за задумом креаторів із The&Partnership, мала принести трохи радості (та галасу) у британські домівки. Наостанок Argos та Нанді запросили всіх глядачів спробувати тепер самим барабанити на мисках та каструлях і опублікувати відео, як це їм вдалося. Найкреативніші з таких барабанщиків-аматорів мали шанс побачити себе у скомпільованому Argos відеокліпі, який було нещодавно показано в телешоу «Британія має талант» (Britain’s Got Talent).

Барабани, що об’єднують

Ян Еліотт (Yan Elliott), виконавчий креативний директор The&Partnership, так сказав про цю кампанію: «Десятирічна дівчинка, Argos та ціла армія каструль, горщиків та урн з педаллю спільними зусиллями під барабанний дріб об’єднали британську публіку і довели, що разом можна пережити все, що завгодно».

Ця кампанія – частина платформи Argos, яка під час карантину знаходила все нові домашні розваги для знудившихся британців: ігри для дітей, конкурс на найкращу халабуду тощо. І зрештою, на фоні численних кулінарних шоу гра на барабані – це щось новеньке.

Джерело

До речі про халабуди з меблів

Втім, на відміну від IKEA, меблі з Argos придатні не лише для майстрування халабуд, а й у якості сукні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».