Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Впродовж останніх кількох тижнів мережа супермаркетів Argos закликала британців долучитися до заняття, яке напевно змусить всіх сусідів на стінку дертися. Їм було запропоновано можливість створити власну музичну композицію, навчившись барабанити на мисках та каструлях, а також на усьому іншому, що в домі знайдеться.

Ця кампанія від агенції The&Partnership мала на меті показати жителям Великобританії ще один варіант того, чим можна розважити себе та близьких, сидячи вдома. Обличчям кампанії стала 10-річна талановита барабанщиця Нанді Бушелл (Nandi Bushell). Дехто з вас, імовірно, впізнає її, згадавши різдвяну рекламу Argos, де Нанді зіграла доньку, яка допомагає батькові здійснити його мрію, влаштувавши епічний концерт на барабанах.

Цього разу вона з’являється на екранах із серією відеоуроків, які вчать дітей та дорослих грати на барабані. Немає барабану? То не біда, адже, як показує Argos, барабанну установку можна зібрати власноруч з усього, що є в домі, чому й присвячений перший урок. Інші три уроки пояснюють базові прийоми, а потім показують, як зіграти барабанне соло з пісні Деніела Бедінгфілда «Gotta Get Thru This». Дуже доречна пісня для нинішніх часів.

Ця серія відеоуроків, за задумом креаторів із The&Partnership, мала принести трохи радості (та галасу) у британські домівки. Наостанок Argos та Нанді запросили всіх глядачів спробувати тепер самим барабанити на мисках та каструлях і опублікувати відео, як це їм вдалося. Найкреативніші з таких барабанщиків-аматорів мали шанс побачити себе у скомпільованому Argos відеокліпі, який було нещодавно показано в телешоу «Британія має талант» (Britain’s Got Talent).

Барабани, що об’єднують

Ян Еліотт (Yan Elliott), виконавчий креативний директор The&Partnership, так сказав про цю кампанію: «Десятирічна дівчинка, Argos та ціла армія каструль, горщиків та урн з педаллю спільними зусиллями під барабанний дріб об’єднали британську публіку і довели, що разом можна пережити все, що завгодно».

Ця кампанія – частина платформи Argos, яка під час карантину знаходила все нові домашні розваги для знудившихся британців: ігри для дітей, конкурс на найкращу халабуду тощо. І зрештою, на фоні численних кулінарних шоу гра на барабані – це щось новеньке.

Джерело

До речі про халабуди з меблів

Втім, на відміну від IKEA, меблі з Argos придатні не лише для майстрування халабуд, а й у якості сукні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...