Мережа супермаркетів Argos пропонує британцям вчитися барабанити на мисках та каструлях

Впродовж останніх кількох тижнів мережа супермаркетів Argos закликала британців долучитися до заняття, яке напевно змусить всіх сусідів на стінку дертися. Їм було запропоновано можливість створити власну музичну композицію, навчившись барабанити на мисках та каструлях, а також на усьому іншому, що в домі знайдеться.

Ця кампанія від агенції The&Partnership мала на меті показати жителям Великобританії ще один варіант того, чим можна розважити себе та близьких, сидячи вдома. Обличчям кампанії стала 10-річна талановита барабанщиця Нанді Бушелл (Nandi Bushell). Дехто з вас, імовірно, впізнає її, згадавши різдвяну рекламу Argos, де Нанді зіграла доньку, яка допомагає батькові здійснити його мрію, влаштувавши епічний концерт на барабанах.

Цього разу вона з’являється на екранах із серією відеоуроків, які вчать дітей та дорослих грати на барабані. Немає барабану? То не біда, адже, як показує Argos, барабанну установку можна зібрати власноруч з усього, що є в домі, чому й присвячений перший урок. Інші три уроки пояснюють базові прийоми, а потім показують, як зіграти барабанне соло з пісні Деніела Бедінгфілда «Gotta Get Thru This». Дуже доречна пісня для нинішніх часів.

Ця серія відеоуроків, за задумом креаторів із The&Partnership, мала принести трохи радості (та галасу) у британські домівки. Наостанок Argos та Нанді запросили всіх глядачів спробувати тепер самим барабанити на мисках та каструлях і опублікувати відео, як це їм вдалося. Найкреативніші з таких барабанщиків-аматорів мали шанс побачити себе у скомпільованому Argos відеокліпі, який було нещодавно показано в телешоу «Британія має талант» (Britain’s Got Talent).

Барабани, що об’єднують

Ян Еліотт (Yan Elliott), виконавчий креативний директор The&Partnership, так сказав про цю кампанію: «Десятирічна дівчинка, Argos та ціла армія каструль, горщиків та урн з педаллю спільними зусиллями під барабанний дріб об’єднали британську публіку і довели, що разом можна пережити все, що завгодно».

Ця кампанія – частина платформи Argos, яка під час карантину знаходила все нові домашні розваги для знудившихся британців: ігри для дітей, конкурс на найкращу халабуду тощо. І зрештою, на фоні численних кулінарних шоу гра на барабані – це щось новеньке.

Джерело

До речі про халабуди з меблів

Втім, на відміну від IKEA, меблі з Argos придатні не лише для майстрування халабуд, а й у якості сукні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.