Cannes Lions 2019. New Creators Showcase от Saatchi&Saatchi

Вот уже 29 лет на Международном Фестивале креативности Cannes Lions агентство Saatchi&Saatchi представляет The New Directors Showcase – парад работ новых режиссеров. В этом году формат значительно расширен – агентство говорит уже о новых креаторах.

Это событие демонстрирует постоянно растущее мастерство кинопроизводства и сторителлинга, показывающее, что всегда есть новый способ искать новые пути в этой отралсли. За 29 лет многие режиссеры сделали стремительную картеру благодаря The New Directors Showcase.

Представляем вам самые яркие работы представленные на Cannes Lions-2019

TRIM LAMBA | THE MULTI-STOREY

DANIEL MCKEE | IF YOU NEVER ANSWERED X |

CLAUDIA BARRAL | “__/__/__” (Places)

MAYA & MATI KOCHAVI | EVA STORIES

PACO RATERTA | THE PRODIGY ‘TIMEBOMB ZONE’

VICTOR HAEGELIN | PATAGRAPH

BRBR | HÉROES

WINNIE CHEUNG | ALBATROSS SOUP

CALMATIC | VINCE STAPLES – “FUN!”

THOMAS WEBB

NOTHING LOST | BIG TOBZ – WOKE

JUN HO | EYE BAGS

DANI PEARCE | BACKPEDAL

ELLA DOBSON | CONCEPTION: WHEN YOUR CHILD’S BOGEYMAN IS REAL

COOL 3D WORLD | CHEFS

BILLY BOYD CAPE | PRIDE IN LONDON ‘SOMEWHERE OVER THE RAINBOW’

ANNA MANTZARIS | ENOUGH

JÉRÉMY COMTE | FAUVE

ERIK WINKOWSKI | VIDEO SKETCHBOOK

ROBERT STRANGE| EVERYBODY WANTS TO BE FAMOUS

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.