Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.

С начала девяностых Андреа Джакоббе начал публиковать спродюсированные им самим фотоработы в различных международных изданиях, включая “The New York Times Magazine”, “Marie Clair” и “Spin”. Его удивительные фото появлялись на страницах, посвященных моде и на обложках журналов, а нестандартная реклама использовалась в международных печатных рекламных кампаниях фирм Diesel, Nike, Danone и Faberge.
Кроме того, Андреа делал незабываемые фотопортреты известных музыкантов, таких, как Бек, Бьорк, Мэрилин Мэнсон и Билли Корган. Больше его работ – здесь.

v mode reklame i muzyke chast 2 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 1 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 2 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 3 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 4 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 5 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 6 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 7 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.v mode reklame i muzyke chast 2 8 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 2.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...