Три уроки, які брендам варто засвоїти з культури мемів

Причетність до культури мемів здається спокусливою ідеєю. І недарма, адже популярності мемів може позаздрити будь-який бренд.

Якою не повинна бути музика до рекламного ролика

Незалежно від того, уважно аудиторія дивиться рекламу чи не дуже, часто саме музика до рекламного ролика є тим, від чого залежить ефективність реклами.

Класика поп-арту: «Сплеск» Девіда Гокні продали на аукціоні за $29,8 млн

Картину англійського живописця Девіда Гокні «Сплеск», яку вважають однією з найвизначніших в стилі поп-арт, продали на аукціоні в Лондоні за ...

Без опалення й бюджету. Працівники креативних індустрій розповідають про першу роботу (частина 1)

Першу роботу можна любити чи згадувати незлим тихим словом. І, звісно, їй можна дякувати за безцінний досвід. Ми попросили працівників ...

На поиски вдохновения у писателя нет времени. Мария Миняйло о писательском ремесле

Является ли писательское ремесло креативом? Смешной вопрос. Является ли писательство индустрией? Тут сложнее. Но большинство мастеров пера (сейчас, скорее, клавиатуры) ...

Режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу

Ми продовжуємо розповідати про людей, які допомагають артистам створювати та просувати їхній продукт, але при цьому залишаються поза увагою широкої ...

Иллюзия изменения геометрии, глубины и объема пространства: 3D маппинг как инструмент эффектного интерактива

Founder/Creative Director NAOS.BAND Александр Бутенко и Partner/General producer Юрий Дума рассказали о 3D маппинге: как выглядит процесс создания проекта, в ...

Creative Business Transformation Lions: новая категория на фестивале Cannes Lions – 2020

Работы-номинанты в этой категории должны продемонстрировать, как именно им удалось повлиять на основные функции бизнеса, и доказать, что эти перемены были на пользу компании, сотрудникам или потребителям.