Чотири міфи, які заважають створювати рекламу в мобільних додатках

Наразі рекламісти переважно нехтують можливістю створювати рекламу в мобільних додатках, хоча споживачі проводять у додатках чимало часу.

Менеджмент і вміння узгоджувати: Тетяна Попова про креативність на державній службі

Коли досвід людини складається з роботи і на державній посаді, і в креативній індустрії, він стає багатаграннішим. Досвід Тетяни Попової ...

Cannes Lions 2020: оновлення у деяких категоріях фестивалю

Окрім Creative Business Transformation, нової категорії, яку Міжнародний фестиваль креативності вводить цього року, оновлення стосуватиметься й деяких інших категорій, секцій ...

Чому рекламні банери вже не такі дієві, як раніше?

Рекламні банери свого часу створювалися з певною метою. Але часи змінюються, а з ними змінюється й ефективність цього виду реклами.

CL School Campus

Cannes Lions School: досвід учасника програми

Триває набір до Cannes Lions School — шкіл для професійних креаторів, де заняття викладають спеціалісти Google, Unilever, Apple, Pinterest, Adobe. ...

Контент на замовлення: чому «Їжак Сонік» — передвісник великих змін

Коли з’явився трейлер фільму «Їжак Сонік», фанати нещадно розкритикували дизайн головного героя. Невдовзі Paramount Pictures оголосила про редизайн.

Презентовано Creative Intelligence Series — новий формат професійних зустрічей

26 лютого відбулася презентація Creative Intelligence Series — нового формату професійних зустрічей від медіа Асоціації Креативних Індустрій України — CreativityUA. ...

Як перетворити ейджизм на активізм

Термін «ейджизм» вперше був використаний ще в 1969 році лікарем та геронтологом Робертом Нілом Батлером. Хоча можна підозрювати, що і ...

Три уроки, які брендам варто засвоїти з культури мемів

Причетність до культури мемів здається спокусливою ідеєю. І недарма, адже популярності мемів може позаздрити будь-який бренд.