Розповідаємо історії українських і міжнародних компаній та брендів, які показують, наскільки інвестиції в креативність розширюють можливості для розвитку та просування креативного бізнесу
Запуск в разгар бури: как Windfor’s Kyiv превратил кризис в катализатор возможностей
В Киеве открыли офис грузинского креативного агентства Windfor’s. В копилке агентства, основанного в Тбилиси в 2004 году, сотни кампаний и ...
Havas Helia — нове Data Intelligence агентство на українському ринку
Data-орієнтоване агентство Havas Helia, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, надаватиме повний спектр послуг з аналізу даних, прогнозування ...
Креативное агентство ViViD запускает Influencers HUB
Креативное агентство ViViD запускает Influenсеrs HUB — площадку уникального формата, департамент консалтинга по обслуживанию блогеров. Деятельность хаба будет развиваться в ...
Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках
Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.
Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи
У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.
Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії
Призупинення роботи є проблемним для компаній, але її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо йдеться про послуги «від дверей до дверей».
Створення Нової Нормальності за допомогою етичних брендів: історія Newnorm Store
Засновниця магазину етичної косметики Newnorm Store Катерина Голуб про цінність життя, гуманність та створення Нової Нормальності. Що для тебе «свідоме ...
Креативна унікальність: розкриваємо, просуваємо, реалізуємо. Історія створення Codeky.art
Поява в українській онлайн-мережі нового ресурсу Codeky.art викликала неабиякий розголос в арт-громаді та культуному просторі України. Вперше у нас з’явився ...
У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»
22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...
Міжнародне маркетингове агентство DC оновило неймінг, логотип, айдентику та слоган
Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган. Тепер компанія називається Digital Chain. За словами ...
Единый центр ответственности за всю кампанию: зачем BELOESUHOE запустил еще один бизнес
Как продакшну удовлетворить спрос ключевых ниш видеорынка и не терять клиентов? Рассказывают соосновательницы видеопродакшнов BELOESUHOE и VIDEOFIRMA Наталка Денисенко и Анастасия Банцер
Як креативному підприємцю побудувати вдалий бізнес: 9 інсайтів з Форуму Креативних Індустрій
Нещодавно на 4-му Форумі Креативних Індустрій я спілкувалась з аудиторією на тему «Як креативному підприємцю побудувати вдалий бізнес?». Отже, був ...