Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Мабуть, кожен рекламіст знає, що собою являє іконічна реклама Apple «1984». Це класичне відео, створене TBWA\Chiat\Day та зняте Рідлі Скоттом, обігрувало зловісну тематику роману-антиутопії Джорджа Орвелла, критикуючи холодну та монолітну технологічну індустрію. Але зараз, у 2020 році, вже для Apple, схоже, настала черга зіткнутися з такими закидами в свій. Обвинувачувачем стала компанія Epic Games, яка створила наразі найпопулярнішу гру світу Fortnite. Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює «1984».

На екрані ми бачимо яблукоголового аватара Apple замість орвеллівського Старшого Брата. А персонаж Fortnite жбурляє в екран кирку, що виглядає як райдужний єдиноріг.

Це публічне звинувачення, висунуте Fortnite проти Apple, скеровує глядачів на сайт, який пояснює причину конфлікту. Каменем спотикання між двома компаніями стало те, що Apple забирає собі 30% доходу від усіх транзакцій, що здійснюються через додатки для iOS. Epic Games почала заохочувати мільйони гравців здійснювати платежі напряму, оминаючи додаток з його націнкою на користь Apple. Після цього додаток Fortnite було вилучено з App Store.

Втім, ущипливим роликом протистояння Fortnite проти Apple не обмежилося. Компанія Epic Games подала позов на Apple, звинувачуючи її в антиконкурентних діях. Варто зазначити, що у Європі компанія Apple останнім часом пройшла цілий ряд перевірок з боку антимонопольних комітетів через свою політику App Store.

Позиції Epic Games та Apple

Юристи Epic Games заявили, що вилучення Fortnite з App Store є відмовою компанії Apple миритися зі здоровою конкуренцією.

«У 2020 році Apple перетворилася на те, проти чого колись повстала: на гіганта, що контролює ринок, блокує конкуренцію та душить інновації. Apple стала більшою, впливовішою, згубнішою та глибше вкоріненою, ніж будь-який з монополістів минулих років. З ринковою капіталізацією у два трильйони доларів Apple перегнала розмірами та впливом усі інші технологічні компанії-монополісти в історії», – стверджує у своєму позові Epic Games.

Apple зі свого боку заявила, що така нова функція додатку не була ані переглянута, ані схвалена спеціалістами Apple, і є навмисним порушенням правил App Store.

Компанія Apple офіційно заявила: «Впродовж десятиліття додатки Epic були представлені на App Store і послуговувалися цією екосистемою собі на користь. Те, що зараз бізнес-інтереси Epic Games підштовхнули цю компанію до обхідних маневрів, не змінює того факту, що правила App Store врівноважують можливості всіх розробників та створюють безпечне середовище для всіх користувачів».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

«Autism Friendly Space» вчить стоматологів та перукарів обслуговувати клієнтів з аутизмом

Триває набір на безкоштовну програму «Autism Friendly Space» (AFS) від Асоціації «Child.ua» для стоматологій та перукарень, які хочуть навчитися обслуговувати ...

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...

В’язниця, ранчо та вершина гори: Sheba знімає документальні відео про людей та котів

Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця.

OneminuteconferenceOneminuteconference

Змінити свій бізнес за 17 хвилин. Як? Дізнавайтесь 2 грудня на OneMinuteConference

Однієї хвилини достатньо, щоб отримати проривну ідею для бізнесу та змінити все. Як? Розкажуть світові та українські top of minds ...

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

Офіційно почала роботу нова креативна агенція Bickerstaff.673, що б це не означало

На українському рекламному ринку знову щось відбувається. Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786. Креативний директор і засновник Bickerstaff ...