Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Мабуть, кожен рекламіст знає, що собою являє іконічна реклама Apple «1984». Це класичне відео, створене TBWA\Chiat\Day та зняте Рідлі Скоттом, обігрувало зловісну тематику роману-антиутопії Джорджа Орвелла, критикуючи холодну та монолітну технологічну індустрію. Але зараз, у 2020 році, вже для Apple, схоже, настала черга зіткнутися з такими закидами в свій. Обвинувачувачем стала компанія Epic Games, яка створила наразі найпопулярнішу гру світу Fortnite. Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює «1984».

На екрані ми бачимо яблукоголового аватара Apple замість орвеллівського Старшого Брата. А персонаж Fortnite жбурляє в екран кирку, що виглядає як райдужний єдиноріг.

Це публічне звинувачення, висунуте Fortnite проти Apple, скеровує глядачів на сайт, який пояснює причину конфлікту. Каменем спотикання між двома компаніями стало те, що Apple забирає собі 30% доходу від усіх транзакцій, що здійснюються через додатки для iOS. Epic Games почала заохочувати мільйони гравців здійснювати платежі напряму, оминаючи додаток з його націнкою на користь Apple. Після цього додаток Fortnite було вилучено з App Store.

Втім, ущипливим роликом протистояння Fortnite проти Apple не обмежилося. Компанія Epic Games подала позов на Apple, звинувачуючи її в антиконкурентних діях. Варто зазначити, що у Європі компанія Apple останнім часом пройшла цілий ряд перевірок з боку антимонопольних комітетів через свою політику App Store.

Позиції Epic Games та Apple

Юристи Epic Games заявили, що вилучення Fortnite з App Store є відмовою компанії Apple миритися зі здоровою конкуренцією.

«У 2020 році Apple перетворилася на те, проти чого колись повстала: на гіганта, що контролює ринок, блокує конкуренцію та душить інновації. Apple стала більшою, впливовішою, згубнішою та глибше вкоріненою, ніж будь-який з монополістів минулих років. З ринковою капіталізацією у два трильйони доларів Apple перегнала розмірами та впливом усі інші технологічні компанії-монополісти в історії», – стверджує у своєму позові Epic Games.

Apple зі свого боку заявила, що така нова функція додатку не була ані переглянута, ані схвалена спеціалістами Apple, і є навмисним порушенням правил App Store.

Компанія Apple офіційно заявила: «Впродовж десятиліття додатки Epic були представлені на App Store і послуговувалися цією екосистемою собі на користь. Те, що зараз бізнес-інтереси Epic Games підштовхнули цю компанію до обхідних маневрів, не змінює того факту, що правила App Store врівноважують можливості всіх розробників та створюють безпечне середовище для всіх користувачів».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...