Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

МАМІ представляє Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019-2020.

Зараз, в умовах жорсткої конкуренції, креативність — це те, що відкриває двері до нових клієнтів і проектів. А саме участь у креативних фестивалях і конкурсах та позиція в рейтингу креативності дають можливість агенціям розказати про свої успішні проекти та професійні досягнення.

Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів (Rating Creativity&Craft marketing agencies) складається згідно методики, яка раніше запроваджена МАМІ спільно з ВРК, і враховує бали, які агентства здобули на рекламних фестивалях і конкурсах в 2019 та 2020 роках. Наразі ВРК використовує інші правила для рейтингу креативності. В методиці МАМІ оновлення будуть вже у новому фестивальному сезоні. В рейтингу представлені тільки агенції, які є учасниками МАМІ.

Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019/2020 (Creativity & Craft Rating):

Agency Ad Black Sea Ukrainian Design The Very Best Of ADC*UA WOW DONE AWARDS KIAF Points
1 MEX a member of Havas   6 32 50 88
2 Adsapience     34   34
3 TWIGA Ukraine (TWIGA GO!)     22 4 26
4 Digital Chain 2     4 6 12
5 Profi ads     6   6
6 ALL Motion Group     2   2

Лідера творчих перегонів — агентство MEX a member of Havas відзначено нагородою від МАМІ. В заголовку — «магічна піраміда» — авторська робота Лізи Портнової, що символізує баланс, обґрунтованість та вершину креативної майстерності.


Про те, як бізнес виходить з карантину, читайте матеріал за результатами опитування Ringostat.

Також анонсовано повний склад міжнародного журі, що оцінюватиме роботи учасників Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021. Це представники маркетингових комунікацій, продакшн- та film-індустрії, дизайнери та арт-директори.

А ще звертаємо вашу увагу на те, що вже сформовано експертне журі конкурсу Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. Воно обере команду, яка представлятиме Україну на міжнародному етапі конкурсу під час під час Cannes Lions 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

Nebo на культурній орбіті: новий iPhone, перший у світі TikTok-альбом і трішки моди

Привіт, земляни! Поки осінь фарбує листя дерев, ми зібрали для вас добірку нових культурних трендів. В ефірі рубрика «Nebo на ...

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.