Аналітика

IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів

Агенція IPG Mediabrands шукає спосіб передати якомога більше інформації у найкоротший час. Тому її увагу привернув формат двосекундних рекламних роликів.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, ...

Яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію?

Щоб зрозуміти, яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію, журнал «The Drum» поцікавився з цього приводу думкою агенцій, які працюють в Китаї.

Чотири міфи, які заважають створювати рекламу в мобільних додатках

Наразі рекламісти переважно нехтують можливістю створювати рекламу в мобільних додатках, хоча споживачі проводять у додатках чимало часу.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Еволюція гральних карт: як дизайн змінювався крізь століття

Сучасні гральні карти мають стандартний вигляд, але їх історія містить багато прикладів незвичайного дизайну, що вирізнявся майстерністю та вишуканістю.

Пять основных трендовых блоков нового маркетингового года

В начале каждого года бесчисленные эксперты делают свои прогнозы и вычленяют наиболее важные тенденции нового года. Четвертый год кряду Mediaplus ...

«Тихі» чи «голосні»: два підходи до маркетингу предметів розкоші

«Тихі» чи «голосні» предмети розкоші? Саме це і є ключем до профайлінгу, до якого вдаються маркетологи, щоб знайти підхід до аудиторії елітного бренда.

OMD Worldwide – лучшее медиаагентство 2020 года, по версии издания Adweek

Второй год подряд ведущее издание мировой рекламной индустрии Adweek признает OMD агентством №1 среди глобальных медиаагентств. С 2010 года это ...

Прогнози Red Havas на 2020 рік: 10 глобальних трендів у сфері комунікацій

Щорічний звіт Red Sky Predictions охоплює 10 глобальних трендів, які стануть визначальними у сфері комунікацій та культурних норм у цьому році.

Біологічні механізми аудіомаркетингу

Локальні та глобальні ринки вимагають сьогодні системних та інноваційних підходів у питаннях розбудови ефективних маркетингових комунікацій. Серед таких інновацій можна ...

Біологічні механізми візуального нейромаркетингу

Глибинний вплив на візуальне сприйняття споживачами інформації про товари та послуги, залежатиме від багатьох факторів, зокрема від того, які символи, образи, кольорову гаму та сюжетну конструкцію обиратиме розробник рекламних, презентаційних матеріалів та упаковки.