Аналітика

Дослідження: більше половини українців старшого покоління бояться втратити гроші онлайн

86% українців віком 55-65 років користуються інтернетом щодня, але майже всі не знають про базовий захист своїх акаунтів — функцію двофакторної верифікації. ...

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

98% української молоді щодня користується інтернетом, але більшість не знає про базовий захист своїх акаунтів — функцію двофакторної верифікації. Третина клікає на ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine запустила соціальну дослідницьку ініціативу YOUкраїна

Дослідницька агенція Factum Group Ukraine запускає некомерційний онлайн-моніторинг «YOUкраїна» із висвітлення обізнаності, переживань та намірів українців щодо ключових сфер життя, ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

опитування

Як карантин впливає на креативну економіку – опитування PPV Knowledge Networks

Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії в УкраїніЧерез пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. ...

УКФ

Український Культурний Фонд проводить опитування «Креативний Карантин»

Український Культурний Фонд (УКФ) звертається до всіх представників культурних і креативних індустрій, чия діяльність нині призупинена або обмежена умовами карантину. ...

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.