Аналітика

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Еволюція гральних карт: як дизайн змінювався крізь століття

Сучасні гральні карти мають стандартний вигляд, але їх історія містить багато прикладів незвичайного дизайну, що вирізнявся майстерністю та вишуканістю.

Пять основных трендовых блоков нового маркетингового года

В начале каждого года бесчисленные эксперты делают свои прогнозы и вычленяют наиболее важные тенденции нового года. Четвертый год кряду Mediaplus ...

«Тихі» чи «голосні»: два підходи до маркетингу предметів розкоші

«Тихі» чи «голосні» предмети розкоші? Саме це і є ключем до профайлінгу, до якого вдаються маркетологи, щоб знайти підхід до аудиторії елітного бренда.

OMD Worldwide – лучшее медиаагентство 2020 года, по версии издания Adweek

Второй год подряд ведущее издание мировой рекламной индустрии Adweek признает OMD агентством №1 среди глобальных медиаагентств. С 2010 года это ...

Прогнози Red Havas на 2020 рік: 10 глобальних трендів у сфері комунікацій

Щорічний звіт Red Sky Predictions охоплює 10 глобальних трендів, які стануть визначальними у сфері комунікацій та культурних норм у цьому році.

Біологічні механізми аудіомаркетингу

Локальні та глобальні ринки вимагають сьогодні системних та інноваційних підходів у питаннях розбудови ефективних маркетингових комунікацій. Серед таких інновацій можна ...

Біологічні механізми візуального нейромаркетингу

Глибинний вплив на візуальне сприйняття споживачами інформації про товари та послуги, залежатиме від багатьох факторів, зокрема від того, які символи, образи, кольорову гаму та сюжетну конструкцію обиратиме розробник рекламних, презентаційних матеріалів та упаковки.

Расширенная реальность, вертикальный контент и возвращение брутализма: визуальные тренды 2020 от Depositphotos

Международный фотобанк Depositphotos прогнозирует визуальные тенденции на 2020 год. Компания исследует, как фотография, графический и веб-дизайн отражают художественные, социальные и ...

Нейромаркетинг: дослідження та аналітика

Пропонуємо вам низку матеріалів у вигляді фрагментів з книги Олександра та Софії Курбан «Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг». Для початку поговоримо про нейромаркетингові дослідження.

Интернет чувств – 10 потребительских трендов 2030 года от Ericsson

Ericsson ConsumerLab опубликовала очередной, девятый по счету, выпуск ежегодного исследования, посвященного 10 основным потребительским трендам. На этот раз основной темой стал интернет чувств

Исследование: представители поколения Y и Z не ограничиваются одним типом видеоканала и смотрят ТВ

Mediaplus Strategic Insights, совместно с исследовательским институтом Facit Research, провели исследование Digital 2.0 Natives Study 2.0, которое проливает свет на привычки потребления контента на видеоканалах разного типа поколениями Y и Z.