Аналітика

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

опитування

Як карантин впливає на креативну економіку – опитування PPV Knowledge Networks

Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії в УкраїніЧерез пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. ...

УКФ

Український Культурний Фонд проводить опитування «Креативний Карантин»

Український Культурний Фонд (УКФ) звертається до всіх представників культурних і креативних індустрій, чия діяльність нині призупинена або обмежена умовами карантину. ...

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії

Призупинення роботи є проблемним для компаній, але її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо йдеться про послуги «від дверей до дверей».

Dentsu и Gradus

Дослідження визначило топ-10 брендів-лідерів по top-of-mind

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції ...

Термометри та безконтактність: практики мережі Starbucks на час епідемії

Мережа Starbucks вирішила розповісти докладніше про свої практики на час епідемії, які зараз діють в її китайських закладах.

IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів

Агенція IPG Mediabrands шукає спосіб передати якомога більше інформації у найкоротший час. Тому її увагу привернув формат двосекундних рекламних роликів.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, ...

Яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію?

Щоб зрозуміти, яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію, журнал «The Drum» поцікавився з цього приводу думкою агенцій, які працюють в Китаї.

Чотири міфи, які заважають створювати рекламу в мобільних додатках

Наразі рекламісти переважно нехтують можливістю створювати рекламу в мобільних додатках, хоча споживачі проводять у додатках чимало часу.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.