Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021
Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.
Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь
Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...
После публикации результатов августовской волны опроса Kwendi Media Audit один из участников пула респондентов изменил свой оптимистический прогноз с дефляцией ...
Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020
Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.
Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine
За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. ...
14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...
LIONS Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності
Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.
Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки
Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...
Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE
30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...
Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter
Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, ...
Аудиторія Instagram в Україні зростає на 50% швидше, ніж у Facebook
Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це ...
Хто зі світових знаменитостей має вищу освіту (і на кого вони вчилися)?
Портал DegreeQuery проаналізував освіту 125 світових знаменитостей, серед яких були зірки Голлівуду, спортсмени, музиканти, моделі, письменники...