Аналітика

Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії

Призупинення роботи є проблемним для компаній, але її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо йдеться про послуги «від дверей до дверей».

Dentsu и Gradus

Дослідження визначило топ-10 брендів-лідерів по top-of-mind

Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам’ятовування брендів і рекламних комунікацій Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції ...

Термометри та безконтактність: практики мережі Starbucks на час епідемії

Мережа Starbucks вирішила розповісти докладніше про свої практики на час епідемії, які зараз діють в її китайських закладах.

IPG Mediabrands досліджує формат двосекундних рекламних роликів

Агенція IPG Mediabrands шукає спосіб передати якомога більше інформації у найкоротший час. Тому її увагу привернув формат двосекундних рекламних роликів.

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, ...

Яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію?

Щоб зрозуміти, яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію, журнал «The Drum» поцікавився з цього приводу думкою агенцій, які працюють в Китаї.

Чотири міфи, які заважають створювати рекламу в мобільних додатках

Наразі рекламісти переважно нехтують можливістю створювати рекламу в мобільних додатках, хоча споживачі проводять у додатках чимало часу.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Еволюція гральних карт: як дизайн змінювався крізь століття

Сучасні гральні карти мають стандартний вигляд, але їх історія містить багато прикладів незвичайного дизайну, що вирізнявся майстерністю та вишуканістю.

Пять основных трендовых блоков нового маркетингового года

В начале каждого года бесчисленные эксперты делают свои прогнозы и вычленяют наиболее важные тенденции нового года. Четвертый год кряду Mediaplus ...

«Тихі» чи «голосні»: два підходи до маркетингу предметів розкоші

«Тихі» чи «голосні» предмети розкоші? Саме це і є ключем до профайлінгу, до якого вдаються маркетологи, щоб знайти підхід до аудиторії елітного бренда.

OMD Worldwide – лучшее медиаагентство 2020 года, по версии издания Adweek

Второй год подряд ведущее издание мировой рекламной индустрии Adweek признает OMD агентством №1 среди глобальных медиаагентств. С 2010 года это ...