Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19.

Під час кризи, коли у людей поганий настрій та є потреба в позитивних емоціях, вони все більше звертають увагу та слідкують за лідерами думок, які викликають довіру. Відбувається зміщення фокусу уваги з класичної діджитальної реклами до маркетингу впливу та блогерів. Тому колаборації з ними виходять на перший план. Згідно зі статистикою, 80% інфлуенсерів відзначають збільшення рівня залученості від своїх підписників від початку карантину. Лідери думок відіграють у цей період важливу роль, закликаючи своїх читачів залишатися вдома, підтримувати соціальне дистанціювання, вживати запобіжні заходи, уникати натовпу тощо.

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Серед ключових трендів в області маркетингу впливу наразі варто відзначити:

Челенджі як спосіб боротьби з нудьгою

Запущена рекордна кількість челенджів будь-якого характеру, починаючи від соціальних челенджів щодо допомоги лікарям та хворим, закінчуючи спортивними. Челенджі в соціальних мережах допомагають людям боротися з поганим настроєм, спілкуватись, дивитись на ситуацію, що склалася, з гумором та розважатися. Серед найпопулярніших —  #pillowchallenge, коли дівчата (а інколи й хлопці) публікують фото з подушкою замість вечірньої сукні. Або ж флешмоб #fliptheswitch, що набрав популярності у TikTok та Instagram, з парними перевдяганнями. Його підтримали такі зірки, як Дженіфер Лопес, Мерая Кері, американська сенаторка Елізабет Уоррен, Настя Каменських і Потап, Володимир Дантес і Надя Дорофєєва та інші.

Прямі ефіри

Блогери розповідають про те, як проводять свій карантин. Зірки влаштовують живі концерти. Фітнес-тренери організовують прямі ефіри з тренуваннями. Психологи консультують, як залишатися у гармонії під час кризи. В майбутньому прогнозується, що такі ефіри у соціальних мережах будуть використовуватися деякими сегментами бізнесу як інструмент прямих продажів.

Вектор популярності категорій інфлуенсерів змістився

Зростуть категорії блогерів тематики food, тому що люди почали більше готувати вдома, рідше замовляти їжу в ресторанах та кафе, та далеко не одразу почнуть ходити у заклади харчування після завершення карантину. Також зростає популярність фітнес- та бьюті-інфлуенсерів. Багато хто, незважаючи на відкриття салонів краси, все ще боїться робити манікюр або фарбуватися поза домом. Щодо тих інфлуенсерів, які втратять свою популярність на найближчі півроку, — тревел-блогери та фотографи. Подорожувати буде складно, фотографії з різних куточків світу поки що будуть викликати скоріше ностальгію.

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19
Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

«З моєї точки зору, індустрія маркетингу впливу в пострадянських країнах має величезний потенціал для зростання. Ринок повільно, але вірно структурується, вибудовуючи вертикаль індустрії між спеціалізованими digital-PR агенціями, спеціалізованими медіаагенціями, агенціями по просуванню блогерів і блогер- платформами. Якщо ми проаналізуємо ринок Європи і США, то побачимо, що майбутнє маркетингу впливу в усьому світі буде залежати від технологій і від аналізу даних аудиторії блогерів.

Після пандемії COVID-19 бренди почнуть приділяти каналу маркетингу впливу ще більшу уваги, адже світ вже не буде таким як раніше: багато хто з нас буде уникати великої кількості соціальних контактів, рівень спілкування та активності у соціальних мережах буде зростати протягом всього 2020 року. Через таку концентрацію бренди будуть рекламувати переваги своїх продуктів за допомогою інфлуенсерів», — коментує виконавча директорка Buzzfactory Ukraine Марина Бахмат.

Повну версію дослідження глобальних трендів маркетингу впливу під час кризи ви можете завантажити за посиланням.


Також пропонуємо вам поглянути на рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

В’язниця, ранчо та вершина гори: Sheba знімає документальні відео про людей та котів

Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця.

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.