Digital Society Index 2020: 66% людей очікує від компаній застосування технологій на благо суспільства

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network представила результати щорічного глобального дослідження цифрової економіки та її впливу на суспільство Digital Society Index 2020.

В цей рік експерти розглядали, як пандемія COVID-19 змінила ставлення людей до технологій і дала поштовх до розвитку цифрової економіки. Опитування проводилося під час піку пандемії у всьому світі (з березня по квітень 2020 року) та аналізувало відповіді 32 000 респондентів на 22 ринках.

Світ вступив у нову епоху любові до технологій: люди почали взаємодіяти з ними ефективніше й охочіше, ніж будь-коли раніше.

Ключові цифри Digital Society Index 2020: 

  • 29% респондентів у світі зізналися, що саме технології дозволили їм не втратити зв’язок з родиною, друзями та навколишнім світом під час карантину. Ще стільки ж (29%) відзначили, що цифрові сервіси допомагали розслабитися і відпочити, а також набути нових знань. 
  • 48% опитаних (проти 41% у 2019 і 33% у 2018) заявили, що цифрові навички є повноцінною частиною їхньої роботи. 
  • Все більше людей в усьому світі вірять у здатність технологій вирішувати соціальні завдання, зокрема проблеми охорони здоров’я –  42% у 2018 році, 45% у 2019 році й 54% у 2020 році.  
  • Дослідження показує, що люди на ринках, що розвиваються, активніше використовують цифрові рішення у навчанні. Майже половина опитаних у Південній Африці (46%), Мексиці (44%) і Бразилії (43%) застосовують технології для освіти і самовдосконалення. Для порівняння цей показник у Великобританії і США становить лише 18% і 24% відповідно.

Незважаючи на короткострокові переваги технологій під час пандемії, звіт Dentsu Aegis Network показує, що в довгостроковій перспективі існує загроза «техлеша» (techlash*) — негативного ставлення до технологій, яке відчувається у всьому світі. 

  • 57% людей вважають, що темпи технологічних змін занадто швидкі сьогодні. 
  • Близько половини опитаних висловилися, що цифрові технології збільшують розрив у нерівності між багатими і бідними. 
  • Лише близько третини людей вірять що нові цифрові технології, такі як штучний інтелект та робототехніка, створять робочі місця у майбутньому.
  • Люди в країнах, що розвиваються, найбільше використовували технології під час ізоляції. Одночасно вони ж найбільш негативно сприймають їхню роль у своєму житті. Наприклад, 64% (проти 55% в 2019 році) жителів Китаю вважають, що технології негативно вплинули на їхнє здоров’я і добробут, далі йдуть Сінгапур (47%) і Гонконг (41%). 
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020

Актуальні настрої змушують переглянути взаємовідносини між споживачами і брендами. Технооптимізм призводить до збільшення очікувань від брендів: 66% людей у всьому світі заявляють, що вони не просто хочуть, а очікують, що організації будуть використовувати технології таким чином, щоби вони мали більш позитивний вплив на суспільство в найближчі 5-10 років.

Крім того, передбачається, що в майбутньому кожен бренд буде брендом здоров’я. Дві третини споживачів (63%) надіються, що бренди розроблятимуть продукти та послуги, які поліпшать їхнє здоров’я і добробуту.

*Techlash утворено в результаті злиття technology (технологія) і backlash (сильна негативна реакція), означає негативне сприйняття зростаючого впливу IT-компаній і технологій.


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo на культурній орбіті: новини про соцмережі, трохи про музику і діамант у лобі

Привіт, земляни! Поки ви відкопували машини зі снігу, знімали TikTok’и і шукали інвайти в ClubHouse, ми зібрали для вас добірку ...

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...