Digital Society Index 2020: 66% людей очікує від компаній застосування технологій на благо суспільства

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network представила результати щорічного глобального дослідження цифрової економіки та її впливу на суспільство Digital Society Index 2020.

В цей рік експерти розглядали, як пандемія COVID-19 змінила ставлення людей до технологій і дала поштовх до розвитку цифрової економіки. Опитування проводилося під час піку пандемії у всьому світі (з березня по квітень 2020 року) та аналізувало відповіді 32 000 респондентів на 22 ринках.

Світ вступив у нову епоху любові до технологій: люди почали взаємодіяти з ними ефективніше й охочіше, ніж будь-коли раніше.

Ключові цифри Digital Society Index 2020: 

  • 29% респондентів у світі зізналися, що саме технології дозволили їм не втратити зв’язок з родиною, друзями та навколишнім світом під час карантину. Ще стільки ж (29%) відзначили, що цифрові сервіси допомагали розслабитися і відпочити, а також набути нових знань. 
  • 48% опитаних (проти 41% у 2019 і 33% у 2018) заявили, що цифрові навички є повноцінною частиною їхньої роботи. 
  • Все більше людей в усьому світі вірять у здатність технологій вирішувати соціальні завдання, зокрема проблеми охорони здоров’я –  42% у 2018 році, 45% у 2019 році й 54% у 2020 році.  
  • Дослідження показує, що люди на ринках, що розвиваються, активніше використовують цифрові рішення у навчанні. Майже половина опитаних у Південній Африці (46%), Мексиці (44%) і Бразилії (43%) застосовують технології для освіти і самовдосконалення. Для порівняння цей показник у Великобританії і США становить лише 18% і 24% відповідно.

Незважаючи на короткострокові переваги технологій під час пандемії, звіт Dentsu Aegis Network показує, що в довгостроковій перспективі існує загроза «техлеша» (techlash*) — негативного ставлення до технологій, яке відчувається у всьому світі. 

  • 57% людей вважають, що темпи технологічних змін занадто швидкі сьогодні. 
  • Близько половини опитаних висловилися, що цифрові технології збільшують розрив у нерівності між багатими і бідними. 
  • Лише близько третини людей вірять що нові цифрові технології, такі як штучний інтелект та робототехніка, створять робочі місця у майбутньому.
  • Люди в країнах, що розвиваються, найбільше використовували технології під час ізоляції. Одночасно вони ж найбільш негативно сприймають їхню роль у своєму житті. Наприклад, 64% (проти 55% в 2019 році) жителів Китаю вважають, що технології негативно вплинули на їхнє здоров’я і добробут, далі йдуть Сінгапур (47%) і Гонконг (41%). 
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020

Актуальні настрої змушують переглянути взаємовідносини між споживачами і брендами. Технооптимізм призводить до збільшення очікувань від брендів: 66% людей у всьому світі заявляють, що вони не просто хочуть, а очікують, що організації будуть використовувати технології таким чином, щоби вони мали більш позитивний вплив на суспільство в найближчі 5-10 років.

Крім того, передбачається, що в майбутньому кожен бренд буде брендом здоров’я. Дві третини споживачів (63%) надіються, що бренди розроблятимуть продукти та послуги, які поліпшать їхнє здоров’я і добробуту.

*Techlash утворено в результаті злиття technology (технологія) і backlash (сильна негативна реакція), означає негативне сприйняття зростаючого впливу IT-компаній і технологій.


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Щоб показати проблему сучасного рабства, відео імітує челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсію розкішним будинком.

Популярні українські музиканти запишуть дитячий альбом «Співанкограй»

Популярні українські музиканти записали дитячий альбом «Співанкограй»

Створення альбому «Співанкограй» стало можливим не лише за доброї волі музичної спільноти, а й за фінансової підтримки Українського культурного фонду. ...

Опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку

Перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду. Повна версія доступна ...

Платформа The Book of Man пропонує на вибір відмазки від відеодзвінків

На новому мікросайті Sound the Excuse можна знайти численні аудіозаписи завивання сирен, бунтівного бурчання шлунків, котячого блювання тощо.

Серцебиття є частиною мелодії в музичному кліпі про дітей з вадами серця

В музичному кліпі про дітей з вадами серця дійсно можна почути серцебиття, що належить однорічному хлопчику, який живе з трьома вродженими вадами серця.