Digital Society Index 2020: 66% людей очікує від компаній застосування технологій на благо суспільства

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network представила результати щорічного глобального дослідження цифрової економіки та її впливу на суспільство Digital Society Index 2020.

В цей рік експерти розглядали, як пандемія COVID-19 змінила ставлення людей до технологій і дала поштовх до розвитку цифрової економіки. Опитування проводилося під час піку пандемії у всьому світі (з березня по квітень 2020 року) та аналізувало відповіді 32 000 респондентів на 22 ринках.

Світ вступив у нову епоху любові до технологій: люди почали взаємодіяти з ними ефективніше й охочіше, ніж будь-коли раніше.

Ключові цифри Digital Society Index 2020: 

  • 29% респондентів у світі зізналися, що саме технології дозволили їм не втратити зв’язок з родиною, друзями та навколишнім світом під час карантину. Ще стільки ж (29%) відзначили, що цифрові сервіси допомагали розслабитися і відпочити, а також набути нових знань. 
  • 48% опитаних (проти 41% у 2019 і 33% у 2018) заявили, що цифрові навички є повноцінною частиною їхньої роботи. 
  • Все більше людей в усьому світі вірять у здатність технологій вирішувати соціальні завдання, зокрема проблеми охорони здоров’я –  42% у 2018 році, 45% у 2019 році й 54% у 2020 році.  
  • Дослідження показує, що люди на ринках, що розвиваються, активніше використовують цифрові рішення у навчанні. Майже половина опитаних у Південній Африці (46%), Мексиці (44%) і Бразилії (43%) застосовують технології для освіти і самовдосконалення. Для порівняння цей показник у Великобританії і США становить лише 18% і 24% відповідно.

Незважаючи на короткострокові переваги технологій під час пандемії, звіт Dentsu Aegis Network показує, що в довгостроковій перспективі існує загроза «техлеша» (techlash*) — негативного ставлення до технологій, яке відчувається у всьому світі. 

  • 57% людей вважають, що темпи технологічних змін занадто швидкі сьогодні. 
  • Близько половини опитаних висловилися, що цифрові технології збільшують розрив у нерівності між багатими і бідними. 
  • Лише близько третини людей вірять що нові цифрові технології, такі як штучний інтелект та робототехніка, створять робочі місця у майбутньому.
  • Люди в країнах, що розвиваються, найбільше використовували технології під час ізоляції. Одночасно вони ж найбільш негативно сприймають їхню роль у своєму житті. Наприклад, 64% (проти 55% в 2019 році) жителів Китаю вважають, що технології негативно вплинули на їхнє здоров’я і добробут, далі йдуть Сінгапур (47%) і Гонконг (41%). 
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020
Digital Society Index 2020

Актуальні настрої змушують переглянути взаємовідносини між споживачами і брендами. Технооптимізм призводить до збільшення очікувань від брендів: 66% людей у всьому світі заявляють, що вони не просто хочуть, а очікують, що організації будуть використовувати технології таким чином, щоби вони мали більш позитивний вплив на суспільство в найближчі 5-10 років.

Крім того, передбачається, що в майбутньому кожен бренд буде брендом здоров’я. Дві третини споживачів (63%) надіються, що бренди розроблятимуть продукти та послуги, які поліпшать їхнє здоров’я і добробуту.

*Techlash утворено в результаті злиття technology (технологія) і backlash (сильна негативна реакція), означає негативне сприйняття зростаючого впливу IT-компаній і технологій.


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Проєкт Ukraine WOW для «Укрзалізниці» став переможцем SABRE Awards

Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт ...

Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України

Новий дизайн сайту Верховної Ради України допомагає орієнтуватися у великій кількості інформації, легко знаходити потрібний контент та забезпечує однакові можливості ...

Adidas представляє захисні маски з переробленої тканини

Деякі країни поступово починають виходити з режиму самоізоляції і повертатися в звичний ритм життя. Люди хочуть якнайшвидше вибратися зі своїх ...

Від смуги перешкод до веселкового печива: кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти

Кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти можуть бути дуже різними: зворушливі, іронічні, яскраві, лаконічні, такі, що апелюють до історії, релігії, політики…

Мандруй Україною: стартував масштабний проєкт популяризації внутрішнього туризму

Державне агентство розвитку туризму України дало старт проєкту «Мандруй Україною», мета якого — популяризувати серед співвітчизників внутрішній туризм. Про це ...

Тренди ринку праці: 53% пошукачів шукають вакансії, не розміщуючи резюме

Спеціалізованими сайтами користуються 88% пошукачів і 100% роботодавців. При цьому в останніх 71% коштів для пошуку співробітників йде саме на ...